یک منبع آگاه در گفت و گو با تابناک ؛
تابناک / در ماه های گذشته تقریبا به همه ابعاد و تحرکات شورای شهر لنگرود که در بکارگیری بستگان و نزدیکان خود در مجموعه شهرداری این شهر انجام داده است ، پرداخته ایم ؛ و شما می توانید اینجا ، اینجا ، اینجا و اینجا و اینجا دنبال کنید.
کد خبر: ۲۶۳۰۸۸
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۶ 20 July 2016
تابناک / در ماه های گذشته تقریبا به همه ابعاد و تحرکات شورای شهر لنگرود که در بکارگیری بستگان و نزدیکان خود در مجموعه شهرداری این شهر انجام داده است ، پرداخته ایم ؛  و شما می توانید اینجا ، اینجا ، اینجا و اینجا  و اینجا دنبال کنید.


ظهر دوشنبه خبری از شهرداری لنگرود به بیرون مخابره شد که شاید نقطه پایانی باشد برهمه مواردی که طی 3 سال گذشته در مجموعه شورا و شهرداری لنگرود اتفاق افتاده است.


درگیری شدید و ضرب و شتم یکی از کارگران شهرداری با شهردار و قائم مقام


به گزارش تابناک گیلان، طبق شنیده های ما از یک منبع آگاه ، ظهر روز دوشنبه یکی از کارگران شرکتی شهرداری لنگرود که طی 4 ماه گذشته حقوقی دریافت نکرده به دفتر شهردار لنگرود مراجعه می کند و پس از بی توجهی و قانع نشدن و براثر فشار روانی حاصل از مشکلات اقتصادی و خانوادگی با شهردار و قائم مقام شهرداری لنگرود درگیر می شود و که این درگیری منجر به جراحت شدید انصار ، قائم مقام شهرداری و درگیری لفظی با رضا کحالی می شود.

نارضایتی ها از کمبود منابع مالی ، معوقات و عدم پرداخت حقوق جمعی از کارکنان شهرداری لنگرود و مهمتر جذب برخی از بستگان شورای شهر لنگرود در شهرداری لنگرود موجب افزایش نارضایتی ها شده است.






یک منبع آگاه در گفت و گو با تابناک درخصوص جذب و بکارگیری بستگان برخی از اعضای شورای شهر لنگرود اظهار کرد: طی جلسات گذشته برخی از دوستان شورا موضوع شرکتی کردن بستگان خود در مجموعه شهرداری لنگرود را مطرح کرده اند که واقعا جای تامل دارد.

این فرد با انتقاد از عدم پرداخت حقوق و مزایای بسیاری از کارکنان شهرداری اظهار کرد: چگونه می شود وقتی نمی توانیم رضایت خانواده شهرداری را جلب کنیم ، دست به برخی ریخت و پاش ها مانند تیر چراغ برق 36 میلیون تومانی بزنیم.


وی افزود: جذب و بکارگیری 3 تن از بستگان فعلی و سابق شورای شهر لنگرود در شهرداری به صلاح نبوده و نیست و مردم ناظران خوبی هستند و به موقع پاسخ خواهند داد.


تابناک اضافه می کند ؛ متاسفانه روز گذشته و طی تماس های مکرر با ساحره میرسیدی ، مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری گیلان ، وی جوابگوی ما نبوده و ظاهرا این مدیر استانی ، علاقه چندانی به ورود در موضوعی که دستور مستقیم استاندار گیلان بر آن پاراف شده را نداشته است.


همچنین گفتنی است در جلسه ای که موضوع شرکتی کردن بستگان شورای شهر لنگرود مطرح شده بود ، منصفی و شاد ، دو عضو شورای این شهر اظهار کردند: کاملا مخالف این حرکت هستیم و این عمل به نام تمام اعضای شورای شهر نوشته خواهد شد.



منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
لنگرودی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۱
شهردار که یه کارگر بیچاره ای که دستش به جایی بند نیست رو تند تند بیرون می کنه بعد چرا کس و کار اینها رو دک نمیکنه . فرماندار نمیبینه. استاندار نمیبینه. یعنی همه باهم تعامل دارن...
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار