اظهارات تکان دهنده سخنگوی شورای شهر لنگرود در گفت و گو با تابناک ؛
عضو شورای شهر لنگرود با انتقاد از هجمه رسانه ها در روزهای اخیر اظهار داشت: این 3 نفر بیرون می روند اما در همین فاصله 20 نفر اضافه شدند که تحصیلات هم ندارند و در مدت کوتاهی سر از جاهای مهم شهرداری در می آورند!
کد خبر: ۱۳۷۱۷۴
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۰ 30 November 2015
روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود

تابناک گیلان:
هفته های گذشته تقریبا به همه ابعاد و تحرکات شورای شهر لنگرود در بکارگیری بستگان و نزدیکان خود در مجموعه شهرداری این شهر انجام داده است،پرداخته ایم ؛ که می توانید اینجا ، اینجا ، اینجا و اینجا دنبال کنید.

به گزارش تابناک، رقیه سروری سخنگوی شورای شهر لنگرود در در خصوص حوادث اخیر و واکنش های منفی مردم نسبت به اقدام شورای این شهر اظهار کرد: ما هر فرد دیگری را هم جذب می کردیم فامیل یکی از مردم لنگرود می شد!

این عضو شورای شهر لنگرود تصریح کرد: کارگری که با عنوان رفتگر جذب شهرداری شده اکنون ناظر پروژه های عمرانی است و در ماجرای اخیر تنها اشتباهی که ما کردیم این بود که این افراد را در قالب رفتگر به خدمت نگرفتیم!


این 3 نفر بیرون می روند اما 20 نفر دیگر می آیند! / نامه استانداری به شورای شهر صحت دارد


سروری با بیشتر خواندن افرادی که با مصوبه غیرقانونی شورا مشغول به کار شده اند اضافه کرد: از روز اول 6 نفر مشغول به کار شدند اما اسم سه نفر را پررنگ کردند.

عضو شورای شهر لنگرود با انتقاد از هجمه رسانه ها در روزهای اخیر اظهار داشت: این 3 نفر بیرون می روند اما در همین فاصله 20 نفر اضافه شدند که تحصیلات هم ندارند و در مدت کوتاهی سر از جاهای مهم شهرداری در می آورند!

سخنگوی شورای شهر لنگرود همچنین گفت: بیشتر کارمندان شهرداری ، لنگرودی نیستند زیرا همشهریان ما حاضر نیستند که رفتگری کنند و طی سال های اخیر بیشتر کارمندان شهرداری که غیر بومی هستند از طریق رفتگری ورود کردند و امروز مسئولیت های بزرگی در شهرداری دارند!

سروری در پاسخ به خبرنگار ما درخصوص نامه اخیر استانداری به شورای شهر و شهرداری لنگرود اظهار کرد: با فشار شما رسانه ها ، استانداری نامه ای را ارسال کرد و در نامه مذکور ، تنها قانون را به ما یادآوری کرده که حق جذب نیرو بدون برگزاری آزمون و مراحل قانونی را نداریم!


تابناک در پایان اضافه می کند ؛ روز گذشته استانداری گیلان طی اطلاعیه زیر اعلام کرد که شهرداری های گیلان تعداد ۶۱ نفر واجد شرایط را از طریق برگزاری آزمون توانمندیهای تخصصی، مصاحبه و گزینش به صورت پیمانی استخدام می نماید که نامی از لنگرود در آن قید نشده است.

در این اطلاعیه آمده است:

استانداری گیلان برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز شهرداریهای شهرهای (رشت، بندرانزلی، آستارا، تالش، آستانه اشرفیه، کیاشهر، لوشان، فومن، رودبار، ماسوله، واجارگاه، دیلمان، سیاهل، احمد سرگوراب، رضوانشهر، خشکبیجار، چابکسر، جیرنده، کوچصفهان، ماسال، رودسر) از محل استخدامی شماره ۱۶۶۱۸۸۱ مورخ ۱۳۹۴/۰۷/۱۸ سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و مصوبه ۳۳۳۶۱ مورخ ۱۳۹۴/۰۷/۲۹ شورای توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان شهرداریهای و دهیاری های کشور تعداد ۶۱ نفر واجد شرایط را از طریق برگزاری آزمون توانمندیهای تخصصی، مصاحبه و گزینش به صورت پیمانی بشرح زیر استخدام می نماید.

 آغاز زمان ثبت نام از ساعت 8 صبح روز یکشنبه مورخ 22/ 9/ 1394 تا ساعت 24 روز دوشنبه مورخ 30/ 9/ 1394  می‌باشد.

دریافت متن کامل اطلاعیه استخدامی 



منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
یاسمن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۲
خانم سروری خوب برد کردی؟ ما که دستمون چیزی بر نمیاد بزرگان شهر هم کاری نکردن. خدا خودش جوابتو بده.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۳
جاااااااااانم سخنگوووووووو
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۴
خانم سروری در اولین دوره هم ممسرتون جذب شهرداری کردین
جمشيد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۲
شمامگه 10ساله شورا نيستي ؟پس نظارت به چي ميگن 6سال دوره قبل بودي همسرت مشغول به كار شد.لنگرودي بود؟دوسال اين دوره هستي و دامادو بقيه و....بازهم بگم ...به شما هم ميگن شورا؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار