فرماندار بیرجند: 12 نقطه از شهر برای استقرار خودروهای میوه فروش و 8 نقطه برای بازار روز دست فروش ها در نظر گرفته شده است
استاندارخراسان جنوبي: حمايت از حقوق مصرف كننده وتوليد كننده توامان بايد مورد توجه قرار گيرد/ کیفیت و مرغوبیت لازم از شرایط کالاهای قابل ارائه در نمایشگاه باشد/ کالاها باید 10تا 15 درصد زیر قیمت بازار باشد/ دستگاه های نظارتی بر کالاهایی که در ایام پایان سال ارائه می شود نظارت داشته باشند تا سلامتی مردم به خطر نیفتد
کد خبر: ۱۷۱۲۱۹
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۳ 28 January 2016

استاندارخراسان جنوبي گفت: در نمایشگاه بهاره باید از تولیدکنندگان استانی و ملی حمایت شود و فقط محصولات تولید داخل به مردم عرضه شود.

به گزارش تابناک، وجه اله خدمتگزار، در جلسه كميسيون تنظيم بازار استان با بيان اينكه در امر برپايي نمايشگاه هاي بهاره حمايت از حقوق مصرف كننده وتوليد كننده توامان بايد مورد توجه قرار گيرد، گفت: افرادي كه براي حضور در اين نمايشگاه ها اعلام آمادگي مي كنند بايد داراي شرايط لازم باشند.
وي، کیفیت و مرغوبیت لازم را از شرایط کالاهای قابل ارائه در نمایشگاه دانست و افزود: این کالاها باید 10تا15 درصد پایین تر از قیمت بازار باشد.

استاندار خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه در نمایشگاه بهاره باید از تولیدکنندگان استانی و ملی حمایت شود، ادامه داد: کالاهایی که در این نمایشگاه عرضه می شود باید تولید استان و کشور باشد.

خدمتگزار اظهارکرد: دستگاه های نظارتی بر کالاهایی که در ایام پایان سال ارائه می شود نظارت داشته باشند تا سلامتی مردم به خطر نیفتد.
وی ادامه داد: بازرسین سازمان های متولی در امر نظارت باید آموزش های لازم را فراگیرند تا عمل نظارت را به درستی انجام دهند.
خدمتگزار، به فعاليت كسبه سيار در سطح شهر اشاره كرد و ادامه داد: دستگاه هاي مسئول در اين زمينه نسبت به ساماندهي اين كسبه اقدام كنند تا ضمن جلو گيري از ارائه كالاي نامرغوب و بي كيفيت جلوي سوء استفاده هاي بعدي گرفته شود.

تخصیص 12 نقطه از شهر برای استقرار خودروهای میوه فروش

علی ناصری، فرماندار بیرجند نیز در ادامه جلسه با اشاره به کسبه سیار در سطح شهر، گفت: این امر از دو سال پیش در حال پیگیری است و در کارگروه اقتصادی و کمیسون تنظیم بازار نیز ارائه شده که مصوباتی نیز داشته است.

وی ادامه داد: در نظرگیری 8 نقطه از شهر برای بازار روز کسبه دست فروش و جلوگیری از فعالیت این افراد در سطح شهر از اقداماتی بود که در راستای حل این معضل انجام شده و باید تمام تلاش خود را برای رفع این مشکل به کار گیریم.

فرماندار بیرجند با اشاره به اینکه ایجاد ترافیک و ایجاد مشکلاتی برای شهر و شهروندان از عواقب حضور این افراد در جامعه است، گفت: 12 نقطه از شهر برای استقرار خودروهای میوده فروش در نظر گرفته شده است و اگر خودرویی به غیر از این مکان ها مستقر باشد با آنها برخورد می شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار