مدیرکل هواشناسی خراسان جنوبی:
بیرجند- مدیرکل هواشناسی خراسان جنوبی با اشاره به وقوع رگبارهای پاییزی در بیشتر شهرهای استان از روز گذشته تاکنون، گفت: احتمال وقوع سیلاب در بیشتر نقاط استان وجود دارد.
کد خبر: ۱۲۱۵۴۱
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۶ 01 November 2015

علیرضا خندان‌رو در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: سامانه بارشی از روز گذشته وارد خراسان جنوبی شده و سبب رگبارهای پاییزی در بیشتر نقاط استان شده است.

وی بابیان اینکه امروز نیز بارندگی‌ها در بیشتر نقاط استان ادامه خواهد داشت، بیان کرد: از فردا نیز بارندگی در برخی از نقاط به‌خصوص در نوار شرقی استان ادامه دارد.

مدیرکل هواشناسی خراسان جنوبی در مورد احتمال وقوع سیلاب در بیشتر نقاط استان هشدار داد و گفت: از روزهای گذشته هشدار در خصوص وقوع روان آب‌ها و آب‌گرفتگی معابر به دستگاه‌های مدیریت بحران استان هشدار داده‌شده است.

کاهش ۱۴ درجه‌ای دمای هوا در استان

خندان‌رو، بیشترین میزان بارندگی‌ها طی ۲۴ ساعته گذشته را مربوط به آرین شهر با ۲۰.۵ میلی‌متر عنوان کرد و افزود:  بعدازآن نیز شهرهای قاین با ۱۱.۲ میلی‌متر، عشق‌آباد طبس با ۹.۷ میلی‌متر و محمدآباد پسکو با ۹.۵ میلی‌متر به ترتیب بیشترین بارندگی‌ها را داشته‌اند.

وی ادامه داد: در این مدت، میزان بارندگی‌ها در حاجی‌آباد ۸.۵ میلی‌متر، بیرجند ۸.۱ میلی‌متر، اسدیه ۵.۶ میلی‌متر، دیهوک ۲.۵ میلی‌متر، طبس ۱.۴ میلی‌متر، نهبندان ۱.۱ میلی‌متر و فردوس ۰.۲ میلی‌متر به ثبت رسیده است.

به گفته مدیرکل هواشناسی خراسان جنوبی، طی روزهای آینده نیز در شهرستان‌های درمیان و سربیشه بارندگی‌ها بیشتر از سایر نقاط استان خواهد بود.

خندان‌رو از کاهش ۱۰ تا ۱۴ درجه‌ای دمای هوا در استان خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌شود تا اوایل روز چهارشنبه سامانه بارشی از استان خارج شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار