امریکا دست از دشمنی با ملت ایران برنمی دارد

کد خبر: ۹۲۷۵۵
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۵ 11 September 2015
رشت - ایرنا - امام جمعه موقت املش در خطبه های این هفته نماز جمعه گفت : امریکا تحت هیچ شرایطی دست از دشمنی با ملت غیور و ولایتمدار ایران برنمی دارد.
[امریکا دست از دشمنی با ملت ایران برنمی دارد]

حجت الاسلام والمسلمین صفرعلی پور در خطبه های نماز جمعه با اشاره به بیانات اخیرمقام معظم رهبری افزود : آمریکا شیطان مجسم است ، شیطانی که هم اغوا می کند و هم کشتار و هم فریب و ریاکاری و کسانیکه آب به آسیاب دشمن می ریزند نسبت به نظام اسلامی وفادار نیستند .
امام جمعه موقت املش افزود : ملت ولایتمدار ایران توانست با انقلاب خود این شیطان خبیث را از کشور بیرون کند پس نباید بگذاریم این شیطان بار دیگر در کشور ما حضور و نفوذ پیدا کند.
وی اجرای اقتصاد مقاومتی و قوی را به منزله اولین گام خنثی سازی ترفند دشمن و سپس مسلح شدن به دو مقوله علم پیشرفته و حفظ روحیه انقلابی مد نظر مقام معظم رهبری را گام های دیگر پیروزی بر دشمن استکباری بیان کرد.

*****

بیش از 50 برنامه در هفته دفاع مقدس در شهرستان املش برگزار می شود.
به گزارش روز جمعه خبرنگار ایرنا ، داریوش خوشحال فرمانده سپاه املش در جلسه ستاد هفته دفاع مقدس این شهرستان گفت : پاسداشت زحمت های خانواده های شهدای انقلاب ، هشت سال دفاع مقدس و جانبازان و ایثارگران بر همه واجب است.
وی افزود : در هفته دفاع مقدس بیش از 50 برنامه در شهرستان املش با حضور مسوولان و مردم برگزار خواهد شد که مهمترین آنها برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان املش ، دیدار با خانواده های معزز شهداء ، رژه موتورسواران ، برگزاری دعای معنوی عرفه در مصلا ، برگزاری چند یادواره شهداء ، پیاده روی خانوادگی ، میقات صالحین و...خواهدبود.
اسماعیل درویش معاون فرماندار شهرستان املش نیز گفت : ما باید از راه شهیدان در پیشبرد امور جامعه استفاده کنیم و از مسیری که مد نظر آنان بوده منحرف نشویم.
وی افزود : هر مسوولی باید به فراخور وضعیت خود در برنامه های دفاع مقدس مشارکت همه جانبه داشته باشد.
شهرستان املش در 70 کیلومتری شرق مرکز گیلان واقع شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار