پیشنهاد شفافسازی توزیع ۳۰۰۰۰۰۰ ماسک استانداری خراسان رضوی

معاون اقتصادی استاندار خراسان رضوی اعلام کرد:"بیش از ۳میلیون ماسک در استان توزیع شده است" که پیشنهاد می‌شود در راستای ضرورت شفافسازی، لیست مراکز و افراد تحویل گیرنده ماسک‌ها منتشر شود.
کد خبر: ۸۳۵۹۲۰
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۹ 03 April 2020

تابناک رضوی: همواره انعکاس به‌هنگام و صادقانه خدمات به مردم، چراغ امید به تدبیر را در دل‌ها زنده می‌دارد ولذا می‌طلبد تا لیست نهادها و مراکز و افراد گیرنده این ۳ میلیون ماسک در اسرع زمان منتشر شود.

همچنین در راستای شفافسازی بیشتر پاسخ به موارد زیر می‌تواند تاثیر بسزایی در روشنگری و آرامش‌بخشی عمومی داشته باشد. 

۱) آیا میشود لیست گیرندگان ماسکها را که بسیاری از آنها مراکز درمانی هستند، شفافسازی و در رسانه‌ها منعکس کرد؟ 

۲) آیا این 3000000 ماسک همان ماسکهای مصادره شده در روزهای اخیر هستند؟

۳) این ماسکها چگونه و به کدام مراکز و افرادی اعطا و تقدیم شده است؟

۴) چه افرادی به تولیدی‌ها برای خرید ماسک و دستکش ارزان (در صورت معرفی) معرفی شده‌اند؟

۵) افراد دارای بیماری‌های زمینه‌ای مستضعف و ساکنان مناطق کم‌برخوردار در استان و بخصوص خانواده‌های حاشیه شهر مشهد چه سهمی در دریافت این ماسک‌ها داشتند؟!

۶) آیا بیش از هزار نیروی جوان و داوطلب هلال احمر در استان که نوروز امسال تعطیلات نداشتند و در مبادی ورودی و خروجی شهرها در خط مقدم مبارزه با کرونا مستقر بودند و بیش از یک میلیون غربالگری و تب‌سنجی کردند و نیز اصحاب رسانه و حتی گروههای جهادی خودجوش و ولایی و نیروهای انتظامی و نظامی درگیر در این ایام هم از این ۳ میلیون ماسک سهمی داشتند؟ درحالیکه متاسفانه این روزها اخباری مبنی بر کرونا گرفتن تعدادی از این عزیزان و افراد که در خط مقدم مدیریت بیماری و در زمره مدافعان سلامت هستند منتشر می‌شود.

پاسخ به این پرسش‌ها و مواردی از این دست که از جمله مطالبه‌های عمومی محسوب می‌شود راهگشا و نویدبخش ریشه‌کنی ویروس منحوس کرونا در آینده‌ای نزدیک می باشد.

 مارال بی همتا

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار