فرماندار دهلران؛

47پروژه در دهه مبارک فجر در شهرستان دهلران کلنگ زنی و افتتاح می شود

مجید عسگری در نشست شورای اداری این شهرستان گفت : از این تعداد پروژه ۴۱ پروژه بهره برداری و ۶ پروژه نیز کلنگ زنی می شود.
کد خبر: ۸۱۶۲۴۵
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۸ 21 January 2020

فرماندار شهرستان دهلران گفت : همزمان با ایام الله دهه فجر ۴۷ پروژه عمرانی و اقتصادی در این شهرستان بهره برداری و کلنگ زنی می شود.

به گزارش تابناک ایلام ؛مجید عسگری در نشست شورای اداری این شهرستان گفت : از این تعداد پروژه ۴۱ پروژه بهره برداری و ۶ پروژه نیز کلنگ زنی می شود.

وی اظهار داشت : بیش از ۶۸۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و استانی برای این پروژه ها  هزینه شده است که زمینه اشتغال 120نفر را فراهم کرده اند

 نماینده عالی دولت در شهرستان دهلران تصریح کرد : از این تعداد ۱۱ پروژه اقتصادی هستند که ۹ پروژه آنها بهره برداری و ۲ پروژه نیز کلنگ زنی می شود که زمینه اشتغال ۳۵ نفر در این طرح های اقتصادی فراهم است

عسگری افزود : پروژه های کشاورزی، راهداری و حمل و نقل جاده ای، عمران شهری و روستایی، بهداشت و درمان، منابع طبیعی و آب و فاضلاب روستایی از جمله مهم ترین این پروژه ها هستند.

فرماندار دهلران به دهه مبارک فجر اشاره کرد گفت : باید تلاش کرد که مراسمات دهه فجر با محوریت مردمی باشد وهمه  مدیران مکلف به ارائه خدمات دولت و نظام در شهرستان جهت تقویت روحیه امید در جامعه هستند.

فرماندار دهلران به انتخابات مجلس یازدهم در اسفندماه سال جاری هم اشاره کرد و گفت: جلب مشارکت حداکثری، رعایت اصل بی طرفی، سلامت و امنیت انتخابات از رویکردهای مهم است و همه باید در ایجاد انتخاباتی باشکوه و با حضور حداکثری مردم در پای صدوق های رای همت کنند.

عسگری گفت : مدیران حق ندارند از امکانات دولتی له یا علیه کاندیداها استفاده کنند وچنانچه مشاهد شود مدیر متخلف قبل از انتخابات غزل خواهد شد

 
 
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار