مدیر حج و زیارت استان خبر داد:

آغاز ثبت نام زائران اربعین حسینی در قزوین از امروز

مدیر حج و زیارت استان قزوین از آغاز ثبت نام زائران اربعین حسینی در قزوین از امروز خبر داد.
کد خبر: ۶۶۰۳۷۸
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۲ 27 September 2018

آغاز ثبت نام زائران اربعین حسینی در قزوین از امروز

علیرضا کلانتری مدیر حج و زیارت استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگارتابناک قزوین، از آغاز ثبت نام زائران اربعین حسینی در قزوین از امروز خبر داد و گفت: زائران اربعین حسینی می توانند از طریق ۴۵ دفتر زیارتی در سامانه سماح ثبت نام کنند.

مدیر حج و زیارت استان قزوین با بیان اینکه هزینه ثبت نام به صورت ریال پرداخت می شود و نیازی به ارز نیست، افزود: ارزی که برای این سفر پرداخت می شود با قیمت ۸ هزار تومان خواهد بود.

این مسئول با تاکید بر اینکه گذرنامه ها باید به مدت ۶ ماه اعتبار داشته باشد در غیر این صورت تمدید شود، تصریح کرد: زائران برای ثبت‌نام شرکت در مراسم اربعین فقط می‌توانند از طریق سامانه سماح اقدام کنند و مردم فریب افراد سودجو که وعده ارائه روادید (ویزا) خارج از نوبت می دهند را نخورند و بدون داشتن گذرنامه برای سفر اقدام نکنند چرا که امکان خروج از مرز را نخواهند داشت.

کلانتری با اشاره به کشف ۲ هزار ویزای تقلبی در مراسم اربعین سال گذشته گفت: شهروندان از این عمل خودداری و مدارک قانونی تهیه کنند.

مدیر حج و زیارت استان قزوین یادآور شد: در سال گذشته ۲۵ هزار زائر از استان قزوین برای شرکت در راهپیمایی اربعین حسینی (ع) به عتبات عالیات مشرف شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار