چندین هکتار از اراضی گندم اراک طعمه حریق شد

تابناک : علت آتش سوزی‎ها در این فصل به‌سبب شدت گرمای هوا و یا بی‌مبالاتی رهگذرانی است که اقدام به افروختن آتش و رها کردن آن می‎کنند که از عموم مردم درخواست می‎شود نسبت به این موارد دقت لازم را داشته باشند تا شاهد چنین وقایعی نباشیم.
کد خبر: ۶۲۰۳۷
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۵ 14 July 2015

به گزارش خبرگزاری تابناک مرکزی سرهنگ مصطفی ویسمهای فرمانده انتظامی اراک  با اشاره به سوختن گندمزارهای اراک اظهار داشت: از ابتدای زمان برداشت گندم تاکنون چندین فقره آتش‌سوزی در گندمزارهای استان و شهرستان اراک به وقوع پیوسته که بر اثر آن چندین هکتار از اراضی گندم طعمه حریق شده و کشاورزان دچار خسارتهای فراوانی شدند.

وی افزود: علت آتش سوزیها در این فصل به‌سبب شدت گرمای هوا و یا بی‌مبالاتی رهگذرانی است که اقدام به افروختن آتش و رها کردن آن میکنند که از عموم مردم درخواست میشود نسبت به این موارد دقت لازم را داشته باشند تا شاهد چنین وقایعی نباشیم.

فرمانده انتظامی اراک تصریح کرد: در روز گذشته گزارش یک  فقره آتش‌سوزی در مزارع گندم به مرکز پلیس استان اعلام شد که حاکی از آتش‌سوزی غیرعمدی در جاده مرزیجران شهر اراک و در مزارع گندم به وقوع پیوسته است.

سرهنگ ویسمهای با اشاره به اعزام مأموران گفت: پس از دریافت گزارش مأموران به محل حادثه اعزام شده و مشاهده  کردند  قسمتی از اراضی گندم آن منطقه طعمه حریق شده است که با تلاش مأموران و نیروهای امدادی آتش مهار شد.

وی افزود: بنابر اعلام کارشناسان مربوطه حدود 5 هکتار از اراضی گندم در این حادثه دچار آتش سوزی شده که با حضور عوامل آتش‌نشانی بدون هیچ‌گونه خسارت جانی مهار شد

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار