اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در سطح شهرستان مهران

فرمانده انتظامی شهرستان مهران گفت: طرح ارتقای امنیت اجتماعی در دوهفته اخیر به صورت مستمر در شهرستان مهران اجرایی شده است.
کد خبر: ۶۱۹۳۰۱
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۰ 15 June 2018

 به گزارش تابناک ایلام، سرهنگ امیرعباس شهبازی اظهار داشت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر مزاحمت های افراد عربده کش و اوباش گر، خودروهای مخل درنظم و امنیت، پارک ها و تفرجگاه ها سطح شهرستان  و قلیانسرا ها، ارتقاء امنیت اجتماعی به صورت مستمر درسطح شهرستان توسط پلیس های تخصصی، یگان امداد، کلانتری مرکز اجرایی شد.

وی افزود: دراین طرح، تعداد۱۳نفر اوباش و عربده کش دستگیر، تعداد ۴۰ دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک، تعداد ۱۸ دستگاه خودرو سواری فاقد  مدارک و مزاحم توقیف، تعداد ۴ واحد صنفی قلیانسرا غیرمجاز و متخلف پلمب وتعداد ۷۰ حقه قلیان کشف و معدوم شد.

شهبازی ی با تأکید بر اینکه عربده کشی و اوباشگری به هیچ عنوان در جامعه امروز جایگاهی ندارد، تصریح کرد: هیمنه پوشالی اراذل و اوباش را در هرجایی که باشند برابر قانون در میان انظار عمومی خواهیم شکست تا درس عبرتی باشد برای کسانی که از این طریق می خواهند آرامش و امنیت جامعه را برهم بزنند و برای مردم درخیابان ها و سایر اماکن عمومی ایجاد مزاحمت کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان مهران در پایان به اجرای مستمر طرح ارتقاء امنیت اجتماعی اشاره و از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، از طریق فوریت های پلیسی ۱۱۰ مراتب را به مأموران نیروی انتظامی اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار