آزادراه ساوه - همدان تابستان به بهره‌برداری می‌رسد

تابناک : پروژه آزاد راه ساوه – همدان مشکل مالی ندارد و مسئولان مربوطه باید این پروژه را هر چه زودتر به بهره‌برداری برسانند
کد خبر: ۶۱۰۳۶
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۸ 13 July 2015

به گزارش خبرگزاری تابناک مرکزی ابراهیم کارخانه‌ای نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه آزادراه ساوه – همدان به عنوان یک پروژه ملی در ادامه آزادراه کربلا قرار دارد، اظهار کرد: طول پروژه آزادراه ساوه – همدان 175 کیلومتر است.

وی عنوان کرد: این پروژه از دو بخش 85 کیلومتری تشکیل شده که بخش اول توسط استان مرکزی و بخش دوم توسط استان همدان احداث خواهد شد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس تصریح کرد: 50 درصد از این پروژه با مشارکت بخش خصوصی در سال 78 شروع شد و تا بعد از سفر پرخیر و برکت رهبر فرزانه انقلاب به استان سرعت گرفت.

وی با بیان اینکه 90 درصد از عملیات اجرایی این پروژه به اتمام رسیده است گفت: 30 کیلومتر از این پروژه از یک سال و نیم پیش باقی مانده است.

کارخانه‌ای عنوان کرد: در مدت یک سال و نیم گذشته تنها 15 کیلومتر از این 30 کیلومتر به اتمام رسیده و 15 کیلومتر دیگر هنوز در دست اقدام است.

وی از تذکرات لازم به اداره راه و شهرسازی در راستای اتمام پروژه خبر داد و بیان کرد: اداره راه و شهرسازی متعهد شده تا دو ماه کاری بعد از عید این پروژه را به اتمام برساند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس تصریح کرد: به طور حتم این پروژه در تابستان به بهره‌برداری می‌رسد و برای ورود رئیس جمهور به استان آماده می‌شود.

این مسئول در پایان با تأکید بر اینکه پروژه آزادراه ساوه – همدان مشکل مالی ندارد از مسئولان مربوطه خواست این پروژه را هر چه زودتر به بهره‌برداری برسانند

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار