اجرای ۲۰ ویژه برنامه فرهنگی در مهران

رییس کمیته فرهنگی آموزشی ستاد اربعین حسینی استان ایلام از اجرای ۲۰ عنوان ویژه برنامه فرهنگی در ایام اربعین حسینی مهران خبر داد.
کد خبر: ۵۱۹۸۲۱
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۲ 05 November 2017

  به گزارش تابناک ایلام؛حجت‌الاسلام و المسلمین محمد فتاحی با اعلام این خبر اظهار کرد: فعالیت ۲۰۰ مبلغ دینی در نقاط مختلف شهرستان مهران برای حضور در مواکب و اجرای برنامه‌های مختلف از جمله نماز جماعت، پاسخگویی به شبهات دینی و اجرای مراسم مذهبی در این شهرستان از جمله برنامه‌های تدوین شده در این ایام است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان ایلام ادامه داد: برقراری ۱۰ ایستگاه فرهنگی با موضوعات مختلف و متنوع و اجرای برنامه‌هایی همچون تعزیه و مسابقات فرهنگی، توزیع بیش از ۷۰۰ هزار اقلام فرهنگی در بین ایستگاه‌ها بخش دیگری از برنامه‌های ایام اربعین است.

فتاحی تصریح کرد: تهیه اپلیکیشن اربعین با عنوان «از مهران تا کربلا» و نصب آن با وای فای رایگان، تبلیغات محیطی در سطح شهر مهران و شهرستان‌های مسیر تردد زائرین با موضوع اربعین با نصب بیش از ۴ هزار متر بنر و ۵ هزار پرچم، ساماندهی هیئات مذهبی و مساجد جهت اسکان زائرین در مساجد سطح استان و آمادگی آنها برای پذیرایی از زائرین نیز در برنامه منظور شد.

رییس کمیته فرهنگی آموزشی ستاد اربعین حسینی استان ایلام یادآور شد: نصب و راه‌اندازی ۵ عدد سیستم صوتی بزرگ در مکان‌هایی همچون پارکینگ برکت، پل زائر، پارکینگ اربعین، استفاده از مداحان و قاریان ممتاز کشوری برای اجرای برنامه‌های مذهبی در شهرستان مهران، اجرای برنامه‌های آموزشی برای زائرین، نصب و توزیع ۵۰۰۰ بروشور آموزشی، نصب دو عدد تلویزیون بزرگ شهری و پخش برنامه‌های عزاداری و آموزشی به صورت ۲۴ ساعته در پایانه مرزی مهران از جمله مهترین این برنامه‌ها هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار