جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

اتصال امت با ولایت سبب پایداری این نظام و انقلاب شده است

همایش بصیرت‌افزایی خادمان بسیجی حرم مطهر رضوی برگزار شد.
کد خبر: ۴۱۸۱۳۳
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۶ 03 May 2017
به گزارش تابناک رضوی،به نقل از خبرگزاری تسنیم،حجت‌الاسلام عبدالله حاج‌صادقی افزود:
دولت بی‌ولایت صلابت ندارد و امت متصل به ولایت شکست ندارد و خطاب این سخن عموم مردم هستند و این سخن شیعه و سنی ندارد.
وی گفت : اتصال امت با ولایت سبب پایداری این نظام و انقلاب شده است و دشمنان این مرزم و بوم چنین چیزی را نمی‌خواهد.
حاج صادقی گفت :بسیجیان خطاب به فتنه‌گران می‌گویند مگر ما بمیریم که شما بخواهید کوچکترین غلطی بکنید و دشمن در تاریخ می‌گوید اسلام را جز مسلمانان تضعیف کردند و امروز هم می‌گویند مردم با حرکت در مسیر ولایت در اشتباه هستند و هرگز نباید اجازه دهیم که به ولایت فقیه اهانت کنند.
وی خاطر نشان کرد: این ملت همیشه در تمامی شرایط سخت و آسان منویات مقام معظم رهبری را جامه عمل می‌پوشانند و چنین رئیس جمهوری می‌خواهند که به ۹ بند ایشان در بحث برجام به‌درستی عمل کنند.
وی افزود:بایدمواظب فتنه‌ها، مقدس‌معاب‌ها و ولایت‌مدارنماها باشیم و اگر در هر کجا احساس زاویه با ولایت کردیم آنجا خط قرمز ما ولایت‌مداران بسیجی است.
ملت ایران با انتخابی دشمن‌کش، شاد کننده قلب‌های مطهر امام رضا(ع)، امام زمان(عج)، شهدا و ایثارگران و ناراحت‌کننده آمریکا و اسرائیل خواهند بود.
جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود:بزرگترین ایراد به مسئولان کنونی این است که چرا به مردم به‌ویژه محرومان خدمت نمی‌کنید؟ نباید بگذاریم که با روحیه جهادی و انقلابی مردم بازی شود و همین مردم بودند که در سال ۸۸ ولایت‌پذیری حقیقی به جهان نشان دادند و امروز هم صحبت از فتنه ۹۶ می‌کنند و خطاب به آن‌ها می‌گوییم که هیچ غلطی نمی‌توانید بکنید، زیرا این ملت هیچگاه فریب مکر و حیله دشمنان را نمی‌خورد.
وی گفت :هر ۴ رئیس جمهوری که پس از ارتحال امام راحل(ره) در راس کار اجرایی بودند خطاها و اشتباهاتی داشتند و حتی در کار و تصمیم مقام معظم رهبری دخالت می‌کردند و صحبت‌هایی همچون شورای رهبری مطرح می‌شد، در صورتیکه که رهبری شورایی نیست و امیدواریم که پنجمین نفر به معنای حقیقی مطیع امر ولایت و خادم مردم باشد.
این ملت کسی را می‌خواهند که نسبت به مردم مهربان باشد و نسبت به دشمن خشن باشد، نه آنکه با دشمن بخندد و با هموطن خود خشن باشد.
در پایان خاطر نشان کرد : باراک اوباما گفت که با توافق برجام انرژی هسته‌ای ایران برای همیشه تعطیل شد و خطاب به او و همه دشمنان این مرز و بوم می‌گوییم غلط می‌کنید که بخواهید چنین کاری بکنید و کسی که بخواهد با دشمن سازش کند سرباز خوبی در مسیر ولایت نیست.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار