مجید عسگری؛

دولت تدبیر و امید یکی از انقلابی ترین دولت های بعد از انقلاب است

فرماندار آبدانان گفت:دولت یازدهم حاصل اراده خلل ناپذیر اکثریت مطلق مردم و مورد تایید و حمایت مقام معظم رهبری است.
کد خبر: ۳۷۳۴۶۰
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۷ 06 February 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ مجید عسگری روز دوشنبه در جمع عشایر منطقه سیاخانی آبدانان اظهار کرد: دولت، در کنار تلاش برای ایجاد رفاه نسبی و بستر سازی لازم بسط و توسعه آزادیهای مشروع و استفاده از نظرات نهادهای مدنی و سیاسی،بر پاسداشت ارزش های متعالی اسلام و قران و حراست از آرمان های امام ره و شهیدان جاوید انقلاب، پای می فشارد.
 
وی ادامه داد: فرماندار آبدانان با اشاره به مهارت ورم و رکو د کشنده کشور توسط دولت دکتر روحانی، اضافه کرد: شو ر بختانه دولت تدبیر و امید از نظر تشریح و تبلیغ خدمات وبیان اقدامات اساسی و بی نظیر در ابعاد سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی ، در انزوای رسانه ای و اطلاع رسانی قرار دارد و خدمات عمومی ان به اطلاع مردم رسانده نمی شود.
 
عسگری ،برجام را یک اقدام شایسته و ماندگار در کارزنامه سیاست خارجی دولت تدبیر و امید عنوان کرد و افزود: کسانی که از اوضاع نابسامان اقتصادی و روابط خارجی کشور سود می بردند و خود و تبارشان از این رهگذر به نان و نوایی رسیده اند، تمام تلاش خویش را بکار گرفتند که درخت برجام به ثمر نرسد.
 
وی یادآور شد :دهه مبارکه فجر بعنوان نمادی از نمایش اقدامات سازنده و توسعه محور دولت یازدهم ، باید مورد تو جه و دقت نظر همه مردم ومدیران قرارگیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار