مبارزه با مواد مخدر هدفی مشترک

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی بر بر همسویی سیستم قضایی با نیروی انتظامی در بحث مبارزه با مواد مخدر تاکید کرد.
کد خبر: ۳۴۷۲۳
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۰ 13 May 2015

سردار محمد شرفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به عملکرد کمیته فرهنگی مبارزه با مواد مخدر در بخش محلات، اظهار داشت: سال گذشته 122 هزار و 857 نفر از اقشار مردم در محلات شهرهای مختلف آذربایجان غربی تحت آموزش برنامه‌های پیشگیری از اعتیاد قرار گرفتند.

وی از برگزاری همایش‌هایی در ادارات و کارخانه‌ها خبر داد و تصریح کرد: سال گذشته41 هزار و 993 نفر در محیط کار خود آموزش‌های پیشگیری از اعتیاد را فرا گرفتند.

شرفی با اشاره به سایر برنامه‌هایی که در این زمینه اجرایی شده است، افزود: برگزاری همایش برای گروه‌های خاص اجتماعی از دیگر برنامه‌های کمیته فرهنگی و پیشگیری از اعتیاد استان است که در این راستا سال گذشته 9 هزار نفر زیر پوشش قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه این آموزش‌ها امسال نیز تداوم می‌یابد، گفت: مبارزه با مواد مخدر یک پازل است و تمام قطعات با هم یک موضوع را نشان می‌دهند، با تمام تلاشی که حوزه مقابله با اعتیاد در خصوص برخورد و متلاشی کردن باندهای قاچاق مواد مخدر انجام می‌دهد اگر به پرونده‌های تشکیل شده خوب رسیدگی نشوند نتیجه مبارزه خوب نخواهد بود.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی با تاکید بر همسویی سیستم قضایی با نیروی انتظامی در بحث مبارزه با مواد مخدر، اظهار داشت: برخورد موثر سیستم قضایی با افراد دستگیر شده نتیجه خوبی را در مبارزه با مواد مخدر دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار