خدمات رسانی به 30هزار خانواده بازنشسته

مدیرکل سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح آذربایجان‌غربی گفت: ۳۰‌ هزار خانوار نیروهای مسلح استان از خدمات فرهنگی ورزشی سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح بهره‌مند می‌شوند.
کد خبر: ۳۴۲۰۲
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۶ 12 May 2015

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه‌، علی‌اصغر احمدی در جمع خبرنگاران آذربایجان‌غربی اظهار داشت: سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح به عنوان سازمان خدمات‌رسان به جامعه هدف اهدافی چون ارتقاء منزلت و حفظ شأن نیروهای مسلح را به پاس زحماتی که در دوره‌های مختلف کشیده‌اند دنبال می‌کند.

وی با بیان اینکه تمام تلاش خود را به‌کار بسته‌ایم تا در حوزه بیمه و خدمات درمانی اقدامات خوبی را به جامعه هدف ارائه کنیم تصریح کرد: در گذشته به سبب برخی مشکلات سخت‌افزاری امکان خدمات‌رسانی مطلوب وجود نداشت اما اکنون با تسهیل امور توانسته‌ایم به 250 هزار عضو از جامعه هدف خدمات بیمه و درمان ارائه کنیم.

مدیرکل سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح آذربایجان‌غربی افزود: هزینه‌های که در حوزه درمان انجام می‌شود در سال‌های اخیر از 2 میلیارد به 10 میلیارد تومان افزایش یافته است و توانسته‌ایم در این زمینه با 1 هزار و 300 دستگاه مربوطه قرار داد بسته و خدمات درمانی نیز در خود شهرستان‌ها بدون مراجعه به مرکز استان انجام می‌شود.

احمدی 30 هزار خانوار از بازنشستگان نیروهای مسلح آذربایجان‌غربی را از خدمات فرهنگی ورزشی سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح استان بهره‌مند خواند و گفت: این سازمان در حوزه اشتغالزایی و سرمایه‌گذاری به صورت مستقیم ورود نیافته ولی از طریق سازمان کشوری اقداماتی صورت گرفته است.

وی به برخی خدمات این اداره اعم از پرداخت غرامت‌، خسارت و پرداخت هزینه‌های مورد نیاز در حوادث غیرمترقبه و وقف اشاره و بیان کرد: با عنایت رهبر معظم انقلاب، سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح توانسته خدماتی در شأن و شایسته نیروهای مسلح ارائه کند چرا که این افراد شایسته خدمت رسانی هستند و آرامش و امنیت امروز ایران اسلامی مدیون زحمات شبانه‌روزی نیروهای مسلح و خون شهداست.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار