معاون اداره‌کل آموزش و پرورش قزوین:

بیش از 12 هزار نوآموز در سامانه سناد ثبت‌نام کردند

معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش استان قزوین در گردهمایی معاونان، کارشناسان حوزه آموزش ابتدایی و سوادآموزی از ثبت‌نام بالغ بر 12 هزار و 86 نوآموز در سامانه سناد خبر داد.
کد خبر: ۳۳۵۲۵۰
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۶ 27 November 2016
به گزارش تابناک از قزوین، جلسه معاونان آموزشی، کارشناس مسؤولان آموزش ابتدایی و مسؤولان سوادآموزی تمام مناطق استان قزوین با حضور رضا طاهرخانی معاون آموزش ابتدایی این استان، سیدرضا طالبی رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات استان، رؤسای ادارات دوره اول و دوم آموزش ابتدایی و گروه‌های آموزشی دوره ابتدایی صبح امروز در سالن جلسات اداره‌کل آموزش و پرورش برگزار شد.

معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش استان قزوین در این جلسه گفت: در انتصاب و صدور ابلاغ راهبران آموزشی، این استان رتبه نخست را دارد و چهار استان دیگر هم تحت نظارت و راهنمایی استان قزوین است.

رضا طاهرخانی افزود: جذب نوآموزان پیش‌دبستانی نیاز به تلاش بیشتر دارد، تاکنون 12 هزار و 86 نوآموز در سناد ثبت‌نام کرده‌اند و هنوز نزدیک به 2 هزار نفر از نوآموزان تعیین پایه نشده‌اند.

جابربن حیان یک برنامه خوبی است و دانش‌آموزان به کار گروهی ترغیب می‌شوند و باید نحوه میزان مشارکت اولیاء در پروژه‌های علمی کمتر شود و فقط بحث راهنمایی داشته باشند، در خصوص درس‌پژوهی استان قزوین سال گذشته رتبه خوبی داشته و امسال هم با قوت اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه در برنامه اصلاح الگوی مصرف از ایده‌های دانش‌آموزان به عنوان محافظان انرژی استفاده شود، تصریح کرد: این برنامه با همکاری شرکت برق این استان در مدارس اجرا می‌شود بنابراین لیست نفرات برتر به منظور تقدیر برای معرفی به اداره برق، به اداره‌کل آموزش و پرورش استان قزوین ارسال شود.

معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش استان قزوین اضافه کرد: برگزاری همایش با موضوع دانش‌آموزان تلفیقی در دست اجرا بوده و همچنین برنامه تدبیر که برنامه کیفیت بخشی به عملکرد مدیران مدارس و نیاز مدیران واحدهای آموزشی است، امسال اجرا می‌شود.

طاهرخانی گفت: فلسفه جلسه سوادآموزی بیشترین رویکرد معاونان بوده و کارشناسان آن باید ارزیابی باشد و از سایر همکاران در حوزه ابتدایی و سایر دوره‌ها انتظار می‌رود با سواد‌آموزی برای برقراری عدالت آموزشی همکاری کنند و در سواد‌آموزی از مسؤولان سایر نهادها هم درخواست همکاری و همراهی می‌شود.

حسینی رئیس اداره آموزش دوره اول ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش استان قزوین هم در این جلسه در خصوص کانال اخبار حوزه معاونت آموزش ابتدایی و بحث ارزشیابی توصیفی توضیحاتی ارائه کرد.

همچنین رؤسای دوره دوم آموزش ابتدایی و گروه‌های آموزشی استان قزوین و کارشناس مسؤول عشایر در خصوص برنامه‌های این حوزه ها توضیحاتی ارائه کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار