یکی به داد راههای پلدشت برسد

فرماندار پلدشت گفت: پیشرفت فیزیکی پروژه‌های راهسازی این شهرستان به طور متوسط ۳۰ درصد بوده و برای اتمام آنها اعتباری نزدیک بر ۳۰ میلیارد ریال نیاز است.
کد خبر: ۳۳۴۶۱
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۸ 10 May 2015

اکبر عبدالله‌نژاد در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در ارومیه، مهم‌ترین پروژه‌های راهسازی شهرستان پلدشت را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: تعریض محور ارتباطی پلدشت-مرنگلر، آسفالت راه روستایی کولوس و آسفالت راه روستایی تپه‌سی‌دلیک پیر یادگار از جمله این پروژه‌ها هستند.

وی افزود: پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها به طور متوسط حدود 30 درصد بوده و برای اتمام آنها اعتباری نزدیک بر 30 میلیارد ریال نیاز است.

فرماندار پلدشت تصریح کرد: این شهرستان در سال 1387 از واحد بخش به شهرستان ارتقاء یافته است و فاقد اداره راه و شهرسازی است و بنا به پیگیری‌های انجام یافته در اواخر سال 1393 نمایندگی راه و شهرسازی پلدشت تاسیس و راه‌اندازی شد.

عبدالله‌نژاد به مطالبات مردم در حوزه راه‌سازی اشاره و بیان کرد: عملیات تعریض محور ارتباطی پلدشت به مرنگلر که از خواسته‌های به حق مردم منطقه است و پس از کلنگ‌زنی طرح مسکوت مانده بود با توجه به پیگیری‌های مکرر فرمانداری از اداره‌کل راه و شهرسازی پیمانکار قبلی از پروژه بر کنار و از ابتدای سال 94 پیمانکار جدید عملیات اجرایی طرح را آغاز کرد و هم‌اکنون نیز در حال اجراست.

وی گفت: طول کل محورهای مواصلاتی شهرستان پلدشت 300 کیلومتر است که در حال حاضر به لحاظ نگهداری از وضعیت مطلوبی برخوردار نیست با توجه به مرزی بودن این شهرستان و تردد روزانه خودروهای ترانزیتی که قصد عبور از مرز را دارند ضرورت توجه بیشتر به نگهداری محورهای ارتباطی پلدشت را دو چندان کرده است و بدین منظور متولیان باید اهتمام جدی داشته باشند البته نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی هر آنچه در توان داشتند پیگیری‌های لازم را به عمل آورده‌اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار