مشکل شهروندان با حضور استاندار همدان

مطالبات و درخواست شماری از شهروندان در دیدار مردمی استاندار همدان و با حضور مدیران سازمانها و نهادهای این استان بررسی شد.
کد خبر: ۲۷۸۲۹۵
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۶ 15 August 2016
مطالبات و درخواست شماری از شهروندان در دیدار مردمی استاندار همدان و با حضور مدیران سازمانها و نهادهای این استان بررسی شد.

به گزارش ایرنا، استاندار همدان در حاشیه این دیدار مردمی اظهار کرد: بیشتر درخواست ها و مشکل مطرح شده در ملاقات عمومی مربوط به موانع تولید است.

محمد ناصر نیکبخت افزود: بیشتر مراجعه کنندگان دنبال احیای واحدهای تولیدی هستند که این قبیل مطالبات با حضور بانک های عامل و سازمان صنعت معدن و تجارت بررسی می شود.

وی تاکید کرد: در صورت نیاز این مشکلات به ستاد تسهیل ارجاع داده شده و در ان نشست به صورت تخصصی مشکل واحد مربوطه بررسی می شود.

استاندار همدان یادآوری کرد: پیش از برگزاری جلسه مردم مشکلات خود را مطرح کرده و طبق مشکل افراد مسئولان مرتبط به این نشست دعوت می شوند تا در جلسه اصلی با حضور مردم و مسئولان موضوع طرح و مشکل رفع شود.

نیکبخت گفت: حدود 80 درصد مشکلات و خواسته های مطرح شده در این دیدار مردمی تاکنون به نتیجه مطلوب رسیده است.

استاندار همدان در این دیدار مردمی از نزدیک مشکلات و خواسته های شهروندان را بررسی و دستور لازم را به مدیران اجرایی مرتبط برای حل مشکل شهروندان ارائه کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار