محمدی در گفت وگو با تابناک خبر داد:

رئیس کمیسیون عمران و برنامه ریزی شهری ارومیه خوش خبر شد

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و برنامه ریزی شهری ارومیه گفت: خیابانهای ارومیه با استفاده از تکنولوژی به روز احداث و مرمت می‌شوند.
کد خبر: ۲۶۳۴۲۲
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۸ 20 July 2016
میر علی محمدی امروز در گفت وگو با خبرنگار تابناک آذربایجان غربی، افزود: مدیریت شهری ارومیه اقدام به سیاستگذاری در بهره‌برداری بهینه از مواد و مصالح راهسازی آسفالت با نگرش تکنولوژیهای نوین کرده است.

وی با اشاره به اینکه سطح وسیعی از شهرهای امروزی به موضوع احداث و اجرای خیابان‌ها، کوچه‌ها و معابر شهری تعلق دارد، تاکید کرد:  شهرداری ها هزینه‌های بسیار سنگین و هنگفتی را برای این منظور اختصاص می‌دهند که بدین منظور برای بهینه‌سازی در احداث و توسعه خیابان‌های شهری لازم است از تکنولوژی‌های نوین در این رابطه بهره‌برداری شود.

محمدی افزود: یکی از این تکنولوژیها استفاده از مواد افزودنی پلیمری برای افزایش ظرفیت باربری خیابانهای شهری به ویژه در احداث خیابانهای جدید، کمربندیها و بلوارهای شهری مفید واقع می‌شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه تصریح کرد: این تکنولوژهای برای بهره‌برداری از خیابانها به هنگام عبور بار ترافیک به ویژه عبور ترافیک سنگین شهری مفید واقع می‌شود.

وی بیان کرد: شورای اسلامی شهر ارومیه توسط کمیسیون عمران برنامه‌ریزی و حمل و نقل شهری، اقدام به سیاستگذاری در بهره‌برداری بهینه از مواد و مصالح راهسازی آسفالت با نگرش تکنولوژیهای نوین اقداماتی را انجام داده است

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار