حادثه

بررسي عملکرد ستاد بحران شهرستان خوي درخصوص حادثه روستاي شوريک با حضور مديرکل بحران استانداري آذربايجان غربي

عملکرد ستاد بحران شهرستان خوي درخصوص حادثه روستاي شوريک با حضور مديرکل بحران استانداري آذربايجان غربي درخوي بررسي شد.
کد خبر: ۲۵۶۰۵۷
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۴ 05 July 2016

به گزارش  تابناک آذربایجان غربی، جلسه بررسی عملکرد ستاد بحران شهرستان خوی در خصوص حادثه روستای شوریک با حضور فرماندار، مدیر کل بحران استانداری آذربایجان غربی ، معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی استان و مدیران سایر دستگاه های ذیربط در محل فرمانداری خوی برگزار گردید .

دکتر سیوانی فرماندار شهرستان خوی در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از همکاری و پیگیری تمامی مسئولان استانی و شهرستانی بخصوص استاندار محترم، معاونین استاندار و رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اظهار داشت: تمامی مسئولان ذیربط با تمامی امکانات و پیگیری های لازم در خدمت حادثه دیدگان بودند.

وی تصریح کرد: بادستور ویژه استاندار محترم حمایت های کامل از حادثه دیدگان در خصوص درمان و اعزام 5 نفر به تهران و 4 نفر به اصفهان از طریق هواپیمای چارتر انجام گرفت.

وی در ادامه با اشاره به عملکرد ستاد بحران شهرستان خوی گفت: عملکرد ستاد بحران خوی در این حادثه قابل قبول است . با مدیریت به موقع و ارائه خدمات لازم و فوری به حادثه دیدگان در راستای درمان و اعزام آنها در اولین فرصت اقدام گردید . خوشبختانه تمامی دستگاه ها وظایف خودشان را به نحو احسن انجام دادند .

جعفری مدیر کل بحران استانداری آذربایجان غربی نیز در این جلسه با بیان اینکه کشور ما جزء 10 کشور حادثه خیز جهان است اظهار داشت: باید هر لحظه با تمامی امکانات موجود، آماده مقابله با بحران ها و حوادث احتمالی باشیم .

وی در خصوص حادثه روستای شوریک خوی افزود : از عملکرد ستاد بحران شهرستان خوی بخصوص شخص فرماندار و همچنین نحوه پذیرش و درمان حادثه دیدگان در شهرستان خوی رضایت کامل داریم .

حسنی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان نیز با ارائه گزارشی از نحوه درمان حادثه دیدگان بستری شده در خوی و همچنین اعزامی به ارومیه و تبریز گفت : اقدامات به موقع و کامل در خصوص حادثه دیدگان انجام گرفته ولی متاسفانه درصد سوختگی اکثر حادثه دیدگان بالا است و احتمال افزایش آمار فوتی وجود دارد .

گفتنی است در حادثه انفجار گاز در منزل مسکونی در روستای شوریک بخش صفائیه شهرستان خوی تعداد 24 نفر دچار سوختگی شدند که با حضور آمبولانس های خوی و شهرهای همجوار و انتقال حادثه دیدگان به بیمارستان قمربنی هاشم خوی تعدادی در این بیمارستان بستری و تعدادی نیز بلافاصله به ارومیه و تبریز اعزام شدند.

انتهای پیام/ب

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار