رونمایی از دفتر الکترونیک املاک استان یزد

در نخستن روز از هفته قوه قضاییه با حضور معاون امور املاک و کاداستر سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و مدیر کل کاداستر این سازمان، سامانه دفتر املاک الکترونیک و نخستین نقشه تهیه شده با پهپاد رونمایی شد.
کد خبر: ۲۵۰۵۵۱
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۲ 23 June 2016
به گزارش «تابناک یزد»،معاون امور املاک این سازمان پس از افتتاح طرح املاک الکترونیک گفت: سازمان ثبت اسناد و املاک از جمله ادارات قدیمی کشور است که تاکنون در آن به همان شیوه گذشته تشریفات ثبت خلاصه معاملات و صدور سند مالکیت انجام می گرفت و امیدواریم با راه اندازی سامانه دفتر املاک الکترونیک از این به بعد ، تشریفات صدور سند مالکیت به صورت الکترونیکی انجام پذیرد.
حسین صعید زرندی افزود: این سازمان با رویکرد به ثبت نوین گامی مهم در جهت تحقق بخشیدن به دولت الکترونیک برداشته است.
همچنین در مراسم دیگری با حضور این مسئولان کشوری و نیز معاون امور عمرانی استانداری یزد، رئیس دادگستری استان و مدیر کل و مسئول حفاظت و اطلاعات ثبت اسناد و املاک استان یزد از نخستین نقشه هوایی استان که با استفاده از پهباد تهیه شده بود رونمایی شد.
با این رونمایی ، کاداستر یزد به شبکه شمیم (شبکه مدیریت یکپارچه مالکیت) سازمان ثبت اسناد و املاک کشور پیوست .
در این مراسم هوشمندزاده مسئول کاداستر یزد به بیان عملکرد و موفقیت های این بخش در اجرای بهینه طرح کاداستر پرداخت .
در پایان این مراسم نیز مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان با ارائه گزارش عملکرد این اداره در سال 1394 از سفر معاون امور املاک و کاداستر و مدیر کل کاداستر به یزد تقدیر و تشکر به عمل آورد.
علی کریمی اظهار امیدواری کرد تا با پشتیبانی و تعامل هرچه بیشتر سازمان و دستگاههای اجرایی استان بتوانیم عملکردی همچون سال گذشته در همه زمینه ها داشته باشیم.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار