هشدار دوباره استاندار به بانک ها و مدیران اقتصادی

استاندار همدان با بیان اینکه بانکها نه تنها نباید هیچ طرح تولیدی در استان همدان را تملک و مصادره کنند بلکه واحدهای تولیدی را که تملک کرده اند نیز باید خود احیا کنند، گفت: قرار این است که تمام واحدهای تعطیل با پرداخت سرمایه در گردش جدید و استمهال لازم به کار بازگردند.
کد خبر: ۲۴۸۹۷۷
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۵ 20 June 2016
استاندار همدان گفت: بانک‏‎های همدان هر واحدی را تملک کرده اند باید احیا کرده و یا آن را به صاحب اول برگرداند تا صاحب واحد آن را احیا کند.

به گزارش تابناک همدان به نقل از مهر، محمدناصر نیکبخت ظهر دوشنبه در كارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان همدان با بیان اینکه هیچ طرح آسیب دیده و تعطیل شده‌ای نباید در استان داشته باشیم، گفت: باید اقدامات مناسب برای فعال کردن واحدها انجام شود.

نیکبخت با تاکید بر اینکه تا كنون مانعی در مسیر تولید كه حل نشدنی باشد، در استان نداشته ایم، گفت: بانک‌ها برای پرداخت تسهیلات نباید معوقات واحدهای تولیدی را مدنظر قرار دهند.

وی با بیان اینکه باید تمامی مصوبات ستاد تسهیل استان همدان اجرایی شود و کمیته کارشناسی برای پیگیری در این زمینه شکل گرفته و اجرای تمامی مصوبات را پیگیری كند، گفت: مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید برای مدیران دستگاه‌ها و بانکها لازم‌الاجراست و مدیران باید این مصوبات را اجرایی کنند تا بتوان به هدف موردنظر در بخش تولید دست پیدا کرد.

وی تاکید کرد: مدیران سازمان جهاد کشاورزی و صنعت و معدن باید مسائل مربوط به واحدهای تولیدی و مصوبات را پیگیری و در هر جلسه ستاد تسهیل نتایج مصوبات را اعلام کنند.

استاندار همدان با بیان اینکه بانکها نه تنها نباید هیچ طرح تولیدی در استان همدان را تملک و مصادره کنند بلکه واحدهای تولیدی را که  تملک کرده اند نیز باید خود احیا کنند، گفت: قرار این است که تمام واحدهای تعطیل با پرداخت سرمایه در گردش جدید و استمهال لازم به کار بازگردند.

وی گفت: تولید اگر روان شود بانک نیز به مطالبات خود  می‌رسد بنابراین باید مشکلات را برطرف و مسیر را هموار کرد تا بتوان صادرات کالاهای تولید همدان را از استان انجام داد.

نیکبخت با بیان اینکه تولیدکننده و بانک نزدیک‌ترین عناصر به هم هستند و باید اعتماد یکدیگر را جلب کنند، ادامه داد: یک میلیارد تومان وام به یک واحد دامپروری داده شده اما دو قسط بیشتر پرداخت نکرده است اما بانک باید همراهی داشته باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار