پيشنهاد جدید منتخب مردم خاتم

نماينده منتخب مردم مهريز، بافق، بهاباد، ابركوه و خاتم بر همراهي مسئولان براي رفع مشكلات مردم تاكيد كرد و گفت: براي حل مشكلات مردم بايد شورايي مشورتي متشكل از مسئولان و گروهها در شهرستان خاتم تشكيل شود.
کد خبر: ۲۲۴۰۸۱
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۵ 04 May 2016

به گزارش تابناک یزد،محمدرضا صباغيان در جمع مردم خاتم افزود: بايد يك شوراي مشورتي از افراد مسئول و گروه ها تشكيل شود تا با برگزاري جلساتي ديدگاه ها و مشكلات مردم را به خوبي ارائه و انعكاس دهند.

وي اظهار داشت: اين شورا مي تواند ضمن ارائه به موقع مشكلات موجب تسريع در رفع آنها شود و پل ارتباطي بين مردم و نماينده مردم در مجلس شوراي اسلامي باشد.
صباغيان افزود: قبل از حضور در مجلس شوراي اسلامي در بين مردم حضور يافته ام تا شنونده مشكلات و دردهاي آنها باشم تا با رسميت يافتن مجلس بتوانم بهتر به مشكلات آنها رسيدگي كنم.
وي مديريت خوب فرماندار خاتم را در حل برخي از مشكلات مردم يادآور شد و افزود: زمينه ها و بسترهاي خوبي فراهم شده و مديريت شهرستان بر مسائل و مشكلات احاطه خوبي دارد كه اين كمك خوبي در اين زمينه است.
وي حل برخي از مسائل و مشكلات را ضروري دانست و ادامه داد: به عنوان نمونه اگر مشكل بيكاري حل نشود جامعه دچار مشكلات بيشتري از جمله بزهكاري و سرقت توسط افراد بيكار خواهد شد.
وي همراهي مردم و مسئولان را ضروري دانست و اظهار كرد: همه بايد براي رفع مشكلات مردم با هم باشند و من نيز به عنوان يك پشتيبان در مجلس شوراي اسلامي بر رفع نيازهاي مردم تلاش خواهم كرد.
محمد رضا صباغيان در دور دوم انتخابات مجلس شوراي اسلامي با كسب بيش از 42 هزار راي به بهارستان راه يافت.
خاتم با 40 هزار نفر جمعيت در فاصله 240 كيلومتري يزد واقع شده است.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار