تداوم بارش‌ها در 2 روز آینده در دماوند

رئیس اداره هواشناسی دماوند و آبعلی گفت: بارش برف از صبح امروز در ارتفاعات ابعلی آغاز شده است و تا دو روز آینده نیز این بارش‌ها شدت پیدا می‌کند.
کد خبر: ۱۶۸۲۹۰
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۵ 23 January 2016
حمیدرضا طاهری با اشاره به بارش برف در ارتفاعات آبعلی اظهار داشت: با توجه به تغییرات آب و هوایی، از صبح امروز شاهد بارش برف در ارتفاعات آبعلی هستیم.

وی ادامه داد: طبق پیش‌بینی‌های صورت گرفته، بارش برف در ارتفاعات آبعلی تا دو روز آینده ادامه خواهد داشت که با کاهش دما و بارش ملایم برف در این منطقه همراه خواهد بود.

رئیس اداره هواشناسی دماوند و آبعلی افزود: بارندگی‌ها در ارتفاعات آبعلی تا دوشنبه صبح ادامه خواهد داشت که کاهش هفت درجه‌ای دما را تا روز دوشنبه در این منطقه پیش‌بینی می‌کنیم.

طاهری اضافه کرد: اکنون بارش برف در ارتفاعات آبعلی آرام است که با توجه به کاهش دما در روزهای یکشنبه و دوشنبه از یکشنبه شب شاهد شدت بارش‌ها در این ارتفاعات خواهیم بود.

این مسئول با توجه به اینکه تا آخر هفته هوای ابری و بارش‌ها در دماوند و ارتفاعات آبعلی ماندگار خواهد بود، گفت: وضع هوای فعلی در شهر دماوند با بارش‌های باران به صورت پراکنده است و اکنون دمای هوا پنج درجه بالای صفر است که این دما جلوی بارش برف در دماوند را گرفته و شاهد بارش باران در این شهر هستیم.

رئیس اداره هواشناسی دماوند و آبعلی افزود: اکنون سرعت باد در شهرستان دماوند و ارتفاعات آبعلی آرام است و اطلاعات کافی در خصوص میزان بارش‌ها در صبح فردا کاملاً اعلام می‌شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار