بارش شدید باران در 8 استان کشور/ هوای سرد و بارانی در پایتخت

تابناک تهران- سازمان هواشناسی اعلام کرد: از بعدازظهر امروز با ورود یک سامانه بارشی به کشور از شمال غرب و غرب کشور، ابرناکی و بارش باران آغاز می‌شود که شدت بارش ها در 8 استان کشور است؛ همچنین هوای پایتخت طی دو روز آینده ابری، بارانی و سرد خواهد بود.
کد خبر: ۱۳۰۰۴۱
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۹ 16 November 2015
به گزارش تابناک تهران، براساس تحلیلی داده های هواشناسی از بعدازظهر امروز با ورود یک سامانه بارشی به کشور از شمال غرب و غرب کشور، ابرناکی و بارش باران آغاز می‌شود.

به گفته احد وظیفه مدیرکل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی کشور در روزهای آینده، بارش شدید 8 استان کشور  را دربر می گیرد.

روز سه‌شنبه، 26 آبان، گستره بارش، برخی مناطق جنوب غرب، دامنه‌های زاگرس، سواحل جنوبی خزر و دامنه‌های البرز را فرا می‌گیرد، شدت بارش در این روز در استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان، اردبیل، کرمانشاه، ایلام، لرستان و شمال خوزستان خواهد بود.

براساس این گزارش هوا تهران امروز کمی ابری در بعداز ظهر افزایش ابر و طی دوروز آینده هم نیمه ابری و غبارآلود به تدریج افزایش ابر و سپس بارش باران و در ارتفاعات بارش برف خواهد بود.

بنا بر اعلام سازمان هواشناسی سرعت باد در تهران آرام همراه با نم نسبی % 26 و دید افقی  بیش از 10 کیلومتر است.
 
همچنین بیشنیه دمای امروز تهران به 12 درجه سانتی‌گراد و کمینه به 5 و همینطور دو روز آینده هم در گرمترین ساعات به طور متوسط 13 درجه سانتی گراد و در سردترین ساعات 7 درجه سانتی گراد متغیر خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار