ترافیک،میدان بیمه راکوچک کرد

شهرداری همدان باز هم برای رفع مشکل ترافیکی اقدام به کوچک کردن میدان بیمه کرد؛ به این ترتیب به نظر می‌رسد شهرداری برای رفع مشکلات ترافیکی ساده‌ترین راه را انتخاب کرده است.
کد خبر: ۱۲۷۸۶۶
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۵ 12 November 2015
شهرداری همدان باز هم برای رفع مشکل ترافیکی اقدام به کوچک کردن میدان بیمه کرد؛ به این ترتیب به نظر می‌رسد شهرداری برای رفع مشکلات ترافیکی ساده‌ترین راه را انتخاب کرده است.

به گزارش فارس؛ شهرداری همدان به منظور روان کردن ترافیک در خیابان‌های شهر و به دلیل رفع مشکلات حمل و نقل و ترافیکی درون‌شهری اقدام به کوچک کردن میادین شهر کرده است.

پروژه کوچک کردن میدان‌های شهر همدان که موجب کوچکی میدان فردوسی و دیگر میادین شهر شده بود این بار به میدان بیمه رسید و کارگران مشغول برداشتن بلوک‌های سیمانی میدان بودند تا قطر میدان را کوچک‌تر کنند.

شهرداری همدان چندی است که برای رفع مشکلات ترافیکی اقدام به کارهایی می‌کند که به اعتقاد کارشناسان تنها موجب رفع مشکل در کوتاه‌مدت است و نقش یک مسکن ساده را دارد.

شهرداری همدان در بحث مشکلات حوزه ترافیکی با نبود برنامه کارشناسی دقیق و مناسب مواجه است و این مهم در تغییرات مختلف در برخی از خیابان‌های شهر به وضوح دیده می‌شود که شهرداری بارها و بارها خیابان و یا میدانی را به هم می‌زند و در نهایت باز هم مشکل ترافیکی در آن نقطه وجود دارد.

اهالی میدان رسالت به خوبی شاهدند که خیابان‌های منتهی به کوی محمدیه و کوی امیرکبیر دستخوش تغییرات بسیاری شده و شهرداری طرح‌های مختلفی را در این محل اجرا کرده اما هنوز نتیجه لازم به دست نیامده است.

نکته دیگر اینکه شهرداری همدان به تازگی اقدام به بستن و محدود کردن دوربرگردان‌ها در مسیر بلوارهای مختلف شهر کرده است و این اقدام هر چند به منظور جلوگیری از حادثه و اتفاق انجام می‌شود اما موجب بروز مشکلاتی شده و آسایش شهروندان را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد.

این اقدام شهرداری در کنار باز کردن برخی از همین بریدگی‌ها و دوربرگردان‌ها به منظور استفاده خودروهای افراد خاص جای تأمل دارد.

در مسیر بلوار بعثت و در مقابل استانداری همدان بریدگی بلوار مسدود شد و در زمان سفر ریاست جمهوری این مسیر باز شد و اکنون نیز با زنجیر بسته شده حکم این را دارد که تنها برخی از افراد خاص می‌توانند عبور کنند.

امروز شهرداری علاوه بر کوچک کردن میدان بیمه، بریدگی و محل دور زدن بلوار منتهی به میدان بیمه در مسیری به سمت سازمان جهاد کشاورزی را مسدود کرد و این مهم موجب ترافیک بیشتر در میدان می‌شود و میدان هم کوچک شده است.

وجود ایستگاه تاکسی در کنار میدان و البته پارک کردن خودروهای تاکسی بی‌سیم در این نقطه و همچنین وجود ایستگاه اتوبوس همگی باعث بروز ترافیک سنگینی در این نقطه از شهر می‌شود و کوچک کردن میدان‌ها راهکار مناسبی برای رفع مشکل نیست.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار