برنامه‌هاي روز بزرگداشت کتاب در یزد

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان يزد برنامه‌هاي روز بزرگداشت کتاب، کتابخوانی و کتابدار را تشريح كرد.
کد خبر: ۱۱۸۸۵۰
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۱ 27 October 2015

به گزارش تابناک یزد،"رقیه دوست فاطمی‌ها" در سومین جلسه شورای اداری اداره کل کتابخانه‌های عمومی یزد كه با حضور کارشناسان اداره کل کتابخانه‌های عمومی و روسای اداره کتابخانه‌های شهرستان‌های استان برگزار شد، اعلام كرد: به مناسبت روز بزرگداشت کتاب، کتابخوانی و کتابدار، برنامه‌های متنوعی طراحی شده و با همکاری کارکنان و کتابداران سراسر استان در کتابخانه‌های عمومی اجرا خواهد شد.

وی تصریح کرد: اجرای برنامه نقد کتاب شازده حمام، برگزاری دو نشست کتاب‌خوان با موضوع سلامت و نشست ویژه مسئولان ارشد استان و برگزاری گردهمایی تجلیل از کتابخوانان، کتابداران و خادمان برتر عرصه کتابخوانی و کتابخانه‌های عمومی، از مهم‌ترین برنامه‌های این هفته خواهد بود.

دوست فاطمي‌ها از برگزاری نخستین جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی استان یزد در سال جاری در آستانه روز بزرگداشت کتاب، کتابخوانی و کتابدار خبر داد و گفت: یکی از مباحثی که به طور ویژه در این نشست مورد بررسی قرار می‌گیرد، پرداخت سهم نیم درصد درآمد شهرداری‌های استان به کتابخانه‌های عمومی است.

"حامد عطارها" معاون اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان نیز در این جلسه به تشریح جزئیات برنامه‌های اداره کل کتابخانه‌های یزد به مناسبت روز بزرگداشت کتاب، کتابخوانی و کتابدار پرداخت.

ارائه مباحث فنی و تخصصی در حوزه‌های فرهنگی، اداری مالی، عمرانی، امور کتابخانه‌ها، آمار و فناوری اطلاعات، توسط کارشناسان مربوطه از دیگر برنامه‌های این جلسه بود.

رؤسای اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان‌های استان‌ یزد نیز با تشریح برنامه‌های اداره متبوع خود در هفته کتاب، به برگزاری موفق نشست‌های کتاب‌خوان شهرستانی اشاره کردند و این برنامه را در راستای معرفی کتاب‌های مفید به مخاطبان مؤثر دانستند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار