کشف هفت همت کالای قاچاق در هرمزگان

فرمانده انتظامی هرمزگان از کشف کالاهای قاچاق به ارزش ریالی افزون بر هفت همت (هزار میلیارد تومان) از ابتدای سال جاری تاکنون در این استان خبر داد که نسبت به مدت مشابه پارسال افزون بر ۴۰۰ درصد افزایش را نشان می دهد.
کد خبر: ۱۱۸۲۹۶۴
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۰ 01 September 2024
به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان به نقل از ایرنا، سردار علی اکبر جاویدان روز یکشنبه در دیدار با استاندار هرمزگان اظهار کرد: در پنج ماهه گذشته اقدامات مناسبی در راستای برخورد با معضل قاچاق در سطح استان انجام گرفته و در این راستا افزون بر ۲۹ میلیون لیتر سوخت قاچاق کشف شد که ۹۸ درصد نسبت به مدت مشابه افزایش داشته است، همچنین سه هزار و ۵۹۶ دستگاه خودرو شوتی فعال در قاچاق سوخت توقیف شد.
 
وی بیان کرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون وقوع سرقت در هرمزگان ۱۰ درصد کاهش و کشف سرقت نیز ۱۰ درصد افزایش داشته است.
 
فرمانده انتظامی هرمزگان یادآور شد: در حوزه تصادفات و حوادث ترافیکی و جاده‌ای نیز روند خوبی طی شده که هم در تعداد فقره و هم در تعداد فوتی‌ها روند کاهشی بوده است؛ به گونه‌ای که مجموع تصادفات ۱۰ درصد و تعداد متوفیان تصادفات درون و برون شهری ۶ درصد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل کاهش داشته است.
 
سردار جاویدان همچنین با اشاره به راه اندازی سامانه کنترل و پایش الکترونیکی متهمان و مجرمان خاص در این استان، بیان کرد: در اجرای توافقاتی که توسط قوه قضائیه و فرماندهی کل انتظامی کشور انجام شده است، سازوکاری فراهم شده تا با بهره گیری از تجهیزات هوشمند، سارقان حرفه‌ای و خاص مورد رصد و کنترل قرار بگیرند که اجرای این طرح می‌تواند هم در احساس امنیت جامعه و هم از طرفی در بحث کاهش سرقت‌ها و مهار سارقان تاثیر مثبت زیادی داشته باشد.
وی در ادامه از حمایت‌ها و تلاش استاندار هرمزگان در راستای تامین نظم و امنیت و آرامش استان قدردانی و اذعان کرد: بی شک امروز تمام مسوولان و مدیران باید با تاسی از ویژگی‌های والای اخلاقی و رفتاری شهیدان رجایی و باهنر، آنان را الگوی همیشگی خود قرار داده و با بهره گیری از رفتار این شهیدان و تلاش در راه تعالی میهن اسلامی گام برداشته و زمینه‌های رشد و پیشرفت روز افزون کشور را در حیطه‌های مختلف به ویژه سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فراهم آورند.
 
استاندار: شاهد امنیتی پایدار و مثال زدنی در هرمزگان هستیم
 
استاندار و رییس شورای تامین استان هرمزگان نیز در این دیدار از مدیریت هوشمندانه و روحیه انقلابی سردار رادان فرمانده کل انتظامی کشور قدردانی کرد و گفت: ما در استان با مدیریت خوب سردار جاویدان و تلاش جهادی ایشان و سایر همکاران خدومشان در مجموعه انتظامی شاهد امنیتی پایدار و مثال زدنی هستیم.
 
مهدی دوستی اظهار کرد: در این راستا از تلاش‌های همه کارکنان انتظامی تقدیر کرده و خود را مکلف می‌دانیم از برنامه‌ها و اقدامات امنیتی، انتظامی و اجتماعی پلیس در راستای تامین نظم و امنیت پایدار در سطح استان حمایت کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار