شناسایی و انهدام باند حرفه‌ای سارقان موتورسیکلت در هرمزگان

بندرعباس- فرمانده انتظامی استان هرمزگان از شناسایی و انهدام یک باند حرفه‌ای سارقان موتورسیکلت و مالخران اموال سرقتی در استان هرمزگان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۸۲۳۹۵
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۹ 28 August 2024

به گزارش «تابناک هرمزگان» به نقل از مهر، سردار علی اکبر جاویدان اظهار کرد: در پی وقوع سرقت‌های متعدد موتورسیکلت از داخل پارکینگ مجتمع‌های مسکونی عمدتاً در محدوده شهرک پیامبر اعظم که اکثراً فاقد نگهبان هستند، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: کاراگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با همکاری عوامل انتظامی کلانتری‌های بندرعباس با اقدامات شبانه روزی و گشت زنی‌های هدفمند در محلات و مناطق مورد نظر با تلاش همه جانبه تعداد ۸ نفر از باند سارقان شامل ۲ سارق و سر باند اصلی و تعداد ۶ نفر مال‌خر اموال سرقتی اهل و ساکن یکی از استان‌های مجاور شناسایی و در چند عملیات پلیسی دستگیر کردند.

این مقام انتظامی استان اظهار داشت: متهمان دستگیر شده در تحقیقات و بازجویی‌های صورت گرفته مجموعاً به ۵۲ فقره سرقت موتورسیکلت با همدستی یکدیگر و انتقال وسایل سرقتی به خارج از استان و فروش آنها به مبلغ ناچیز اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان تصریح کرد: در این رابطه تعداد ۱۵ دستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف شده پس از تشریفات قانونی به مالباختگان و صاحبان اصلی آنها تحویل و متهمان با تشکیل پرونده به دستگاه قضائی معرفی و با صدور قرار مناسب روانه زندان شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار