معاون استاندار کرمان اعلام کرد

راه‌اندازی نیروگاه تجدیدپذیر ارگ جدید بم تا دو ماه دیگر

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان امروز هفتم شهریور ماه به همراه معاون سازمان ملی انرژی‌های تجدیدپذیر و مدیران محلی شهرستان بم از نیروگاه خورشیدی در حال احداث منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم بازدید کردند.
کد خبر: ۱۱۸۲۳۹۱
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۳ 28 August 2024

به گزارش «تابناک کرمان» به نقل از مهر، امیر حسن زاده در حاشیه این بازدید اظهار کرد: نیروگاه خورشیدی پنج مگاواتی در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم در حال ساخت است و این نیروگاه تا دو ماه دیگر تجهیز و راه‌اندازی می‌شود.

وی با اشاره به بازدید از پست برق ایجاد شده در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بیان کرد: با توجه به ناترازی برق در کشور و نیاز مجموعه کارخانجات و صنایع واقع در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید، برنامه‌ریزی‌های لازم برای تامین برق مورد نیاز انجام شده است.

معاون استاندار کرمان گفت: با توجه به موقعیت جغرافیایی این منطقه، ایجاد نیروگاه‌های خورشیدی بسیار با ارزش است و سرمایه‌گذاری ارگ جدید در این حوزه کار اقتصادی و درستی است و این سرمایه‌گذاری در بلند مدت بسیار مفید خواهد بود.

وی در بخش پایانی برنامه سفر خود به شرق استان کرمان، از فرودگاه بم و باند پروازی شهرستان بازدید و بر تسریع در روند ساخت سالن و باند این فرودگاه تاکید کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار