سه سارق زورگیر در کرمان دستگیر شدند

رییس پلیس آگاهی استان کرمان از دستگیری سه سارق زورگیر از خودروی پژوی یک شهروند در این شهر خبر داد.
کد خبر: ۱۱۸۲۰۴۲
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۳ 26 August 2024

به گزارش «تابناک کرمان» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس کرمان، سرهنگ حمیدرضا میرحبیبی روز دوشنبه در تشریح این خبر بیان داشت: در پی وصول پرونده زورگیری یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ از شهر کرمان، ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی تحقیقات خود را آغاز کردند.

وی افزود: در این راستا با اقدامات اطلاعاتی ماموران هر سه سارق دخیل در این زورگیری شناسایی و طی چند عملیات ضربتی در نقاط مختلف شهر کرمان دستگیر شدند.

رییس پلیس آگاهی استان کرمان تصریح کرد: در ادامه خودروی مسروقه نیز کشف و تحویل مالباخته شد و متهمان نیز به منظور قرار گرفتن در چرخه مجازات با قرار تامین مناسب از سوی مرجع قضایی روانه زندان شدند.

عاملان تیراندازی در عملیات ضربتی پلیس راور دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان راور از دستگیری عاملان تیراندازی همراه با کشف یک قبضه سلاح شکاری غیرمجاز ظرف کمتر از ۲۴ ساعت خبر داد.

سرهنگ سید رضا اسلامی در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع تیراندازی در یکی از خیابان‌های شهر راور به علت نزاع و درگیری چند تن و متواری شدن متهمان از محل، بلافاصله موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.‌ی ادامه داد: در این راستا ماموران پلیس امنیت عمومی با اشرافیت اطلاعاتی و پیجویی‌های پلیسی در کمترین زمان ممکن چهار متهم اصلی این نزاع را شناسایی و همه آنان را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان راور تصریح کرد: متهمان دخیل در این تیراندازی با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

شهرستان راور در فاصله ۱۳۰ کیلومتری شمال مرکز استان کرمان قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار