اسکان بیش از ۳ هزار نفر در موکب سیده زینب (س) قزوین

مسوول موکب سیده زینب (س) قزوین از اسکان بیش از ۳ هزار نفر در موکب سیده زینب (س) قزوین و پذیرایی از زوار در سه نوبت صبح، نهار و شام خبر داد.
کد خبر: ۱۱۸۰۷۹۴
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۲ 17 August 2024

امیر صالحی با اشاره به برپایی موکب سیده زینب (س) قزوین در شهر نجف گفت: موکب سیده زینب (س) هشتمین سالی است که در شهر نجف اشرف خادمی زوار اربعین اباعبدالله (ع) را انجام می‌دهد.

وی افزود: با استقبال مردم و جوانان و به همت خادمین موکب، هر سال پرشور‌تر از سال‌های قبل میزبان زوار اباعبدالله الحسین (ع) هستیم.

مسؤول موکب سیده زینب (س) قزوین ادامه داد: در این ایام با توجه به شرایط نجف و حضور تعداد قابل توجهی از زوار در این شهر پیش از حضور در کربلا، پذیرایی از زوار را در سه نوبت صبحانه، نهار و شام داریم.

وی با بیان اینکه علاوه بر این به تعداد سه هزار نفر فضای اسکان برای زوار فراهم شده است، تصریح کرد: در کنار پذیرایی و اسکان، مباحث فرهنگی و توسل و ذکر مصیبت نیز برای زوار در نظر گرفته‌ایم.

صالحی ادامه داد: امسال برای اولین بار میزبان قاریان بین المللی نیز در موکب هستیم و قبل از اقامه نماز محفل انس برقرار است.

وی با بیان اینکه تمام هزینه‌های موکب مردمی است و با حمایت‌های مردم و نذورات آنها شاهد برپایی این موکب هستیم، یادآور شد: این موکب در شارع سوری شهر نجف و روبروی پارکینگ طبقاتی قرار دارد و در خدمت زوار اباعبدالله الحسین هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار