دستگيری سوداگر مرگ در محور سرچم-اردبيل

فرمانده انتظامی استان از دستگيری ۲ سوداگر مرگ در عمليات هوشمندانه پليسی خبر داد و گفت: از سوداگران مرگ ۱۰ کيلو و ۱۰۰ گرم ترياک کشف شد.
کد خبر: ۱۱۷۷۹۷۹
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۹ 29 July 2024

به گزارش «تابناک اردبیل» به نقل از فارس؛ سردار جواد تقوی، فرمانده انتظامی استان اردبیل از تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با مواد مخدر و پیشگیری و مقابله با فعالیت‌های مجرمانه قاچاقچیان و سوداگران مرگ خبر داد و اظهار کرد: این طرح با هدف پیشگیری از بلای خانمانسوز اعتیاد و مقابله با فعالیت‌های مجرمانه سوداگران مرگ در تبلیغ و ترویج مواد افیونی، در مجموعه فرماندهی انتظامی استان اردبیل با جدیت و مسئولانه پیگیری و اجرا می‌شود.
وی در ادامه با اشاره به دستگیری ۲ سوداگر مرگ در عملیات هوشمندانه پلیسی و با اشرافیت اطلاعاتی و با هماهنگی قضائی، افزود: سوداگران مرگ با استفاده از یک دستگاه سواری پژو پارس محموله تریاک را حمل می‌کردند؛ که در محور سرچم-اردبیل دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: در این عملیات ۱۰ کیلو و ۱۰۰ گرم تریاک کشف و خودروی مورد استفاده سوداگران مرگ توقیف شد.
سردار تقوی با قدردانی از مشارکت مردم با پلیس در مبارزه بی امان و قاطع با قاچاقچیان مواد مخدر، از تلاش ایثارگونه و جهادی و همت مسئولانه پلیس در مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر خبر داد و تصریح کرد: تلفن ۱۱۰ و ۱۳۰ پلیس به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارش‌های مردمی در رابطه با فعالیت‌های مجرمانه سوداگران مرگ است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار