برگزاری نمایشگاه تخصصی کشاورزی در اردبیل

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: بیستمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی شامل ادوات و ماشین آلات، نهاده ها و تجهیزات آبیاری در محل نمایشگاه‌های دائمی اردبیل برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۷۷۹۳۲
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۷ 29 July 2024
به گزارش «تابناک اردبیل» به نقل از ایسنا؛ نوبخت اژدری با بیان اینکه این نمایشگاه از ۳۰ مرداد لغایت ۲ شهریور ماه در محل نمایشگاه‌های دائمی اردبیل برگزار خواهد شد، گفت: در این نمایشگاه هفت شرکت از استان اردبیل و تعداد ۴۲ شرکت از ۱۵ استان تهران، اصفهان، کردستان، مرکزی، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، گیلان، خراسان رضوی، زنجان، خوزستان، البرز، یزد، مازندران و گرگان و همدان شرکت خواهند کرد.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان افزود: تعداد ۲۵ شرکت از فضای نمایشگاه را ادوات و ماشین آلات کشاورزی، ۲۴ شرکت تجهیزات آبیاری و نهاده‌های کشاوزری را پوشش خواهند داد که محصولات قابل عرضه در این نمایشگاه ادوات و ماشین آلات کشاورزی، نهاده‌ها و تجهیزات آبیاری را شامل خواهد شد.
اژدری در پایان سخنان خود گفت: ارائه آخرین تولیدات و محصولات واحد‌های تولیدی، تبادل دانش و اطلاعات بین تولید کنندگان، ایجاد نمایندگی در استان اردبیل توسط واحد‌های تولیدی، ایجاد ارتباط مستقیم و بدون واسطه بین تولید کنندگان و کشاورزان و بهره برداران، ایجاد فضای رقابتی و بالابردن حق انتخاب بهره برداران از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه می‌باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار