پیام تبریک مدیرعامل پتروشیمی مکران جهت انتصاب فرمانده نیروی انتظامی استان سیستان و بلوچستان

در پی انتصاب فرمانده جدید نیروی انتظامی استان سیستان و بلوچستان، مدیرعامل شرکت توسعه پتروشیمی نگین مکران پیام تبریکی صادر کرد.
کد خبر: ۱۱۷۶۹۷۱
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۷ 22 July 2024

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت توسعه پتروشیمی نگین مکران متن پیام علیرضا منیری ابیانه به این شرح است:

سردار سرتیپ پاسدار اسحاقی

فرمانده محترم نیروی انتظامی استان سیستان و بلوچستان

سلام علیکم؛

انتصاب شایسته جنابعالی را به سمت فرمانده نیروی انتظامی استان سیستان و بلوچستان که حاکی از تعهد، توانمندی و حسن سوابق خدمتی است، صمیمانه تبریک عرض می‌کنم.

بی‌شک نقش امنیت و انتظام‌بخشی که ماموریت آن مجموعه معظم است، در کنار ایجاد فرصت‌های اشتغال و توسعه کسب و کار که نتیجه فعالیت سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی است در ایجاد توسعه پایدار و انسان‌محور بی‌بدیل و موفقیت در این وظایف، نویدبخش افق‌های روشنی در تارک استان پهناور سیستان و بلوچستان می‌باشد.

اینجانب ضمن تبریک مجدد این انتصاب، از خداوند سبحان، توفیق، سربلندی و عزت آن جناب در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم سرافراز سیستان و بلوچستان و  گسترش روزافزون فرهنگ و ارزش‌های دوران هشت سال حماسه و ایثار را مسئلت می نمایم و امیدوارم لطف خداوند متعال شامل حال شده، در اجرای منویات مقام معظم رهبری علی‌الخصوص ایجاد توسعه و امنیت پایدار در سواحل استراتژیک مکران موفقیت روزافزون حاصل گردد.

مدیرعامل شرکت توسعه پتروشیمی نگین مکران

علیرضا منیری ابیانه

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار