رئیس پدافند غیرعامل و مدیریت بحران NPC: فعالیت‌های پتروشیمی مکران درخور تقدیر است

کد خبر: ۱۱۷۰۹۳۸
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۴۰۳ - ۰۷:۲۱ 17 July 2024

رئیس پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شرکت ملی صنایع پتروشیمی در بازدید از شهرک پتروشیمی مکران و طرح‌های وابسته این شهرک گفت: تمهیدات صورت گرفته در حوزه پدافند غیرعامل در شهرک پتروشیمی مکران ستودنی و درخور تقدیر است.

ناصر جمشیدی در بازدید از شهرک پتروشیمی مکران در گفتگوی اختصاصی با روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت توسعه پتروشیمی نگین مکران گفت: رعایت الزامات و اصول طراحی ایمن در عقد قراردادها، طراحی و اجرا، استفاده از توان نیروهای مردمی بسیج کارگری، رعایت الزامات ایمنی در شهرک پتروشیمی مکران، توجه به مسئولیت‌های اجتماعی و محیط زیستی از جمله اقدامات حوزه پدافند مردم محور بوده که به شایستگی در این طرح عملیاتی شده است.

وی هدف از رعایت الزامات پدافند غیرعامل در صنعت پتروشیمی را جلوگیری از تلفات انسانی و خسارت‌های مالی به تجهیزات و تأسیسات و یا کاهش سطح این خسارات به حداقل ممکن در بروز حوادث طبیعی و غیر طبیعی دانست.

جمشیدی در پایان با آرزوی موفقیت برای متولیان شهرک پتروشیمی مکران و بیان خداقوت به کارگران خدوم این شهرک، ابراز امیدواری کرد با راه‌اندازی مجتمع‌های پتروشیمی مستقر در شهرک، هر چه سریع‌تر شاهد رونق و ارتقای سطح اقتصاد منطقه باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار