رئیس انجمن تخصصی صنایع همگن گرانول سازان استان قم؛

تامین مواد اولیه چالش اصلی صنعت گرانول در قم

رئیس انجمن تخصصی صنایع همگن گرانول سازان استان قم گفت: طی چهار سال گذشته بیش از صد جلسه با مقامات استانی و کشوری به منظور پیگیری حل مشکلات گرانول برگزار شده است که تامین مواد اولیه اصلی ترین و مهم ترین چالش این صنعت می باشد.
کد خبر: ۱۱۷۶۶۵۸
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۳ - ۰۷:۳۷ 21 July 2024

به گزارش تابناک قم، محمد ایرانی قمی، رئیس انجمن تخصصی صنایع همگن گرانول سازان استان قم در گفتگویی اظهار کرد: این انجمن با هدف حمایت از بیش از هفتاد شرکت فعال در این زمینه  و کمک به بسط و گسترش تجاری این شرکتها شکل گرفته است. 

وی افزود: در حال حاضر بزرگترین معضل این مجموعه ها تامین مناسب، به موقع و اقتصادی مواد اولیه است، خصوصا مواد اولیه ای که در کشور با کمبود مواجه هستند. 

ایرانی قمی ادامه داد:  در این راستا طی چهار سال گذشته بیش از صد جلسه با مقامات استانی و کشوری برگزار شده و در عین حال بیش از دویست نامه نگاری صورت پذیرفته است.

 رییس انجمن تخصصی تولید کنندگان گرانول و کامپاوند قم با تاکید بر آنکه تامین مواد اولیه از جمله اصلی ترین چالش های این صنعت می باشد اظهار کرد: انشاءالله در مقاطع خاص جلوی التهاب مواد اولیه گرفته شود و در عین حال مسیر دریافت مواد اولیه توسط واحدها تسهیل گردد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار