چهار هزار و ۴۹۲ عمل جراحی در مراکز تامین اجتماعی قزوین انجام شد

مدیرکل تامین اجتماعی قزوین گفت: چهار هزار و ۴۹۲ عمل جراحی از ابتدای سال جاری تاکنون در مراکز درمانی تامین اجتماعی استان انجام شده که از این تعداد سه هزار و ۱۶۱ عمل در بیمارستان رازی و یک هزار و ۳۳۱ عمل در تاکستان به ثبت رسیده است.
کد خبر: ۱۱۷۶۲۳۰
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۰ 17 July 2024

به گزارش «تابناک قزوین» به نقل از ایرنا؛ اورنگ شیخ‌بگلو در این‌باره اظهار کرد: تعداد جراحی ها در سال گذشته ۱۹ هزار و ۴۵۵ عمل بود که از این تعداد ۱۴ هزار و ۳۲۱ عمل در بیمارستان رازی و پنج هزار و ۱۲۵ عمل در تاکستان انجام شده است.

وی ادامه داد: در سه ماهه نخست سال جاری هفت هزار و ۴۲۹ بیمار در بیمارستان رازی و تاکستان بستری و ۳۸۸ هزار و ۱۱۴ بیمار سرپایی نیز ویزیت شدند.

شیخ بگلو با بیان اینکه طی همین مدت بیش از ۱۵ هزار ویزیت مامایی در استان قزوین صورت گرفته است، یادآور شد: ۸۵۰ مورد مراجعه به سونوگرافی و ۲۹ هزار و ۷۵۸ مورد مراجعه به آزمایشگاه در سامانه ثبت شده است.

به گفته این مسوول، در سال جاری ۱۶ هزار و ۳۲۴ مورد مراجعه به رادیوگرافی و همچنین هشت هزار و ۱۸۰ مورد نیز مراجعه به فیزیوتراپی توسط شهروندان قزوین صورت گرفته است.

مدیرکل تامین اجتماعی استان قزوین خاطرنشان کرد: سازمان تامین اجتماعی استان دارای ۲ اداره‌کل شامل امور مربوط به مباحث بیمه‌ای‌ و مدیریت درمان مستقل است و ۲ بیمارستان رازی و بیمارستان تاکستان تحت پوشش مدیریت درمان قرار دارند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار