رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان خبر داد

توزیع ۴۹۸ تن کالای اساسی ویژه هیئت های مذهبی گیلان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان گفت: بالغ بر ۲۳۵ تن گوشت منجمد و ۱۱۰ تن گوشت گرم و ۱۵۳ تن شکر برای هیئت های مذهبی استان تخصیص یافته است.
کد خبر: ۱۱۷۶۰۳۸
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۹ 16 July 2024

صالح محمدی در گفت وگو با خبرنگارتابناک گیلان، با تسلیت فرا رسیدن ایام تاسوعا و عاشورای حسینی، اظهار کرد: تمهیدات لازم برای تامین کالاهای اساسی مورد نیاز هیئت های مذهبی و مواکب هم در بخش ملی و هم در بخش استانی انجام شده است.

وی با بیان اینکه شاهد تخصیص ۱۴۰ تن گوشت قرمز منجمد از طریق وزارتخانه جهاد کشاورزی به استان گیلان هستیم، افزود: توزیع این کالا با معرفی مباشر و هیئت های مذهبی از طریق سازمان تبلیغات اسلامی استان انجام می شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با اشاره به توزیع گوشت منجمد با قیمت مصوب از طریق اداره کل پشتیبانی امور دام استان، تصریح کرد: کالاهای اساسی مورد نیاز هیئت های مذهبی در شهرستان ها هم توزیع می شود.

محمدی همچنین از توزیع ۱۴۰ تن شکر مصوب نیز از طریق مراجعه مباشر و هیئت های مذهبی به اداره کل غله استان با معرفی سازمان تبلیغات اسلامی خبر داد و متذکر شد: توزیع کالاهای اساسی تا پایان محرم ادامه دارد.

وی با بیان اینکه در استان گیلان نیز توزیع ۹۵ تن گوشت منجمد از محل ذخایر بخش خصوصی را توسط مباشرین در مرکز، غرب و شرق استان در دستور کار داریم، گفت: از محل استانی همچنین اقدام به تخصیص و توزیع ۱۳ تن شکر خواهیم کرد که با قیمت مصوب جذب می شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با بیان اینکه ۱۰ تن گوشت گرم سهمیه خانوار نیز در این ایام توزیع می شود، اضافه کرد: تا پایان محرم توزیع ۱۰۰ تن گوشت گرم را برنامه ریزی کردیم.

وی از هیئت های مذهبی خواست از طریق سامانه «سمپات» ثبت نام و کالای مورد نیاز خودشان را دریافت کنند و گفت: در مجموع بالغ بر ۲۳۵ تن گوشت منجمد و ۱۱۰ تن گوشت گرم و ۱۵۳ تن شکر برای هیئت های مذهبی استان تخصیص یافته که از طریق سازمان تبلیغات اسلامی استان توزیع می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار