قطع برق ۲۶ اداره پرمصرف در استان قزوین

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین، گفت: هفته گذشته برق ۲۶ مشترک اداری به دلیل بی‌توجهی به ابلاغیه هیئت وزیران و خودداری از کاهش مصرف برق به صورت خودکار قطع شد.
کد خبر: ۱۱۷۵۵۶۵
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۵ 13 July 2024

به گزارش «تابناک قزوین»، یوسف اینانلو با اشاره به وضعیت کنونی شبکه توزیع برق استان، اظهار داشت: تا امروز 86 هزار و 165 هزار مشترک خانگی در استان قزوین بر روی قبوض برق خود پاداش صرفه جویی به مبلغی بالغ بر 67 میلیارد ریال دریافت کرده‌اند.

وی با بیان این که پیک مصرف برق کشور از نصاب 77 هزار مگاوات گذشته و رکورد جدیدی در مصرف برق کشور شکسته شده، همراهی و همکاری مشترکان در مصرف بهینه برق را عاملی بسیار مهم در پایداری شبکه دانست و افزود: استفاده از دور کند کولرهای آبی و تنظیم دمای سامانه‌های سرمایشی بر روی اعداد 24 درجه سانتی‌گراد در کاهش بار شبکه در ساعات اوج مصرف تاثیر بسیار زیادی دارد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین همکاری مشترکان اداری در اجرای برنامه‌های مدیریت مصرف برق را شایسته برشمرد و گفت: مصرف برق ادارات و دستگاه‌های دولتی به صورت برخط پایش شده و خوشبختانه با همکاری ادارات، کاهش بار شبکه به میزان 9 مگاوات میسر شده و انتظار می‌رود تمامی مشترکان اداری استفاده از مولدهای برق را به منظور کاهش مصرف برق مطابق با ابلاغیه هیئت وزیران در دستور کار خود قرار دهند.

اینانلو تصریح کرد: هفته گذشته نیز برق 26 مشترک اداری به دلیل بی‌توجهی به ابلاغیه هیئت وزیران و خودداری از کاهش مصرف برق به صورت خودکار قطع شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار