مردم ولایتمدارند، مسئولان عمل‌گرا باشند

امام جمعه چهارباغ گفت: مسئولان ما آگاه باشند، این مردم با شرکت در انتخابات پای انقلاب و ولایت ایستادند، حالا موقع عمل کردن به وعده‌هاست.
کد خبر: ۱۱۷۵۵۶۰
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۹ 13 July 2024

به گزارش «تابناک البرز» امام جمعه چهارباغ در خطبه‌های نماز جمعه این هفته، ضمن خوش‌آمدگویی به رئیس جدید پادگان آموزشی شهید چمران این شهرستان گفت: در سالروز جنگ ۳۳ روزه مقاومت لبنان در برابر رژیم غاصب صهیونیستی، قرار داریم، یکی از مصادیق ثمره صبر در عصر ما، همین مقاومت حزب‌الله و جبهه مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی است، چرا که اگر صبر نمی‌کردند و ۷۰ سال مبارزه نمی‌کردند، به نقاط درخشان کنونی دست پیدا نمی‌کردند و همین جبهه مقاومت ریشه اسرائیل را خواهد خشکاند.

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی دربانی افزود: علاوه بر صبر، عامل دیگر در موفقیت حزب‌الله، تبعیت از ولایت و رهبری متحد است، هر جا تفرقه وجود دارد دشمن موفق بوده است، بحمدلله ولایت خوبی داریم و دنیا به رهبری عزیز ما غبطه می‌خورد.

وی با اشاره به آمار اعجاب‌انگیز حضور مردم شهرستان چهارباغ در پای صندوق‌های رای، گفت: در اسفندماه سال ۱۴۰۲ آمار واجدین شرایط برای اخذ آراء در چهارباغ، ۲۲ هزار و ۵۸ نفر اعلام شد و مشارکت مردم عزیز این شهرستان در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری، بالغ بر ۳۲ هزار و ۷۵۱ نفر بود، یعنی ۱۴۷ درصد مشارکت داشتیم که رشک‌آور است.

دربانی در ادامه از زحمات حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی امام جمعه پیشین چهارباغ تشکر کرد و اظهار داشت: آمار مشارکت دوره پیشین انتخابات ریاست جمهوری که به واسطه زحمات ایشان بالا بود، در این دوره نیز ارتقاء یافت و به ۱۴۷ درصد رسید که باعث افتخار و نشان‌دهنده‌ی ولایت‌پذیری مردم این شهرستان است، هرچند این افتخار برای مردم است و هیچ مسئولی نمی‌تواند این سند افتخار را مصادره برای خویش کند.

امام جمعه چهارباغ در ادامه گفت: مسئولان ما آگاه باشند، این مردم پای انقلاب و ولایت ایستاده‌اند و در دام تفرقه‌ها نخواهند افتاد، الان موقع عمل کردن به وعده‌هاست.

وی خطاب به طرفداران کاندیداها، یادآور شد: رقابت تمام شد، کاندیدایی که رای آورده است رئیس‌جمهور تمام مردم ایران است و طبق منویات رهبری، باید از رئیس‌جمهور حمایت کنیم و نباید این جایگاه را تضعیف کنیم، چرا که رئیس جمهور مورد تایید نظام و شورای نگهبان است‌، اتحاد را بر هم نزنیم.

امام جمعه چهارباغ اظهار داشت: مسئولان محترم شهرستان چهارباغ، بعضاً وعده‌هایی داده‌اند که منتظر عمل به آنها هستیم، نباید مردم ما به این نکته برسند که برای انتخابات وعده داده می‌شود، اما بعد از آن فراموش می‌شود، وعده دادید عمل کنید، به عنوان نماینده مردم از مسئولان می‌خواهم که به وعده‌ها عمل کنند و ما رصد می‌کنیم و به مردم گزارش می‌دهیم.

دربانی مسئله آب و برق را در حال حاضر از مخاطرات مردم در مراجعات خود عنوان کرد و افزود: مسئولان در حال تلاش هستند، از نماینده مردم در مجلس تشکر می‌کنم که بسیاری از پروژه‌های کلان فعلی به همت ایشان انجام شده است و همچنان پیگیر است، از استاندار نیز به جهت همکاری‌ها تشکر می‌کنم، از مسئولان خدوم شهرستان چهارباغ نیز که با وجود همه کمبودها، تلاش خود را می‌کنند تا مشکلات را رفع کنند، تشکر می‌کنم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار