۳۲۰ کیلومتر آبرسانی به ۴۷ روستای استان مرکزی

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: ۳۲۰ کیلومتر آبرسانی به ۴۷ روستای استان در یک سال گذشته توسط این نهاد انقلابی و بسیج سازندگی استان انجام شده است.
کد خبر: ۱۱۷۵۳۹۴
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۳ 11 July 2024

به گزارش تابناک مرکزی،سردار مرتضی عمومهدی روز پنجشنبه در نشست با مجمع نمایندگان استان مرکزی، افزود: بیش از ۱۳۰۰ گروه جهادی تخصص محور در سطح استان مرکزی در عرصه های مختلف سازماندهی شده است.

وی ادامه داد: ساخت ۲۱۰ هزار متر مکعب استخر ذخیره آب کشاورزی، برگزاری رزمایش‌های جهادی در طول سال، بهسازی و مرمت ۲۲۵ مدرسه و ۲۱۰ مسجد از دیگر اقدامات سپاه روح‌الله در یک سال گذشته است.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی اظهار کرد: ملت ایران در طول ۴۵ سال گذشته با اراده‌های مستحکم بیرق پیروزی را بر فراز عالم برافراشته و امروز ایران اسلامی سربلندتر و مقتدرتر از هر زمانی می درخشد و به فضل الهی تا پیروزی نهایی در میدان جهاد، ایثار و شهادت خواهیم ماند.

عمومهدی با بیان اینکه ملت ایران از تهدیدات و تحریم ها فرصت‌های بزرگ ایجاد کرد،گفت: این مردم بصیر با هدایت‌های حکیمانه مقام معظم رهبری توانسته در مقابل دشمنان و امپراطوری قدرت ها شکوه ایمان را به نمایش بگذارد و ملت این درس را از عاشورا آموخته است.

وی تاکید کرد: نقش مهم رهبری معظم انقلاب و حمایت‌ها و پشتیبانی ملت موجب شده این سرزمین مقدس از تهدیدات بزرگ نجات پیدا کند و این پیوند مبارک ضامن سعادت و اقتدار ایران اسلامی است.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با تاکید بر اینکه ملت ایران همچون ۴۵ سال گذشته در گام دوم انقلاب باید قدرت ساز باشد، گفت: ملت ایران باید قوی عمل کند چراکه ما از فراز اراده دشمن عبور کرده‌ایم و مجلس شورای اسلامی که طعم شیرین انقلاب و ارزش‌های اسلامی می دهد در این مسیر بسیار می.تواند موثر عمل کند.

عمومهدی ادامه داد: سپاه به عنوان تکیه‌گاه مستحکم انقلاب اسلامی با اراده برای ساخت ایران قوی گام برمی دارد و این نهاد مقدس و مردمی میدان بزرگ جهاد و خدمت به مردم است که در راستای پاسخ به نیازهای کشور تمام قد در میدان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار