امام جمعه قزوین: صهیونیست‌ها هویت ندارند

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین، گفت: در یک کلام باید گفت صهیونیست‌ها هویت ندارند، هر کدام از آن‌ها از یک کشور به سرزمین‌های اشغالی آمده‌اند.
کد خبر: ۱۱۷۵۲۱۱
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۱ 10 July 2024

امام جمعه قزوین: صهیونیست‌ها هویت ندارند

به گزارش «تابناک قزوین»، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی صبح امروز در جمع کارکنان ارتش ۱۶ زرهی استان قزوین، اظهار داشت: چهره‌های شاخص طول تاریخ اعم از علما و عرفا هر چه دارند از زیارت عاشورا دارند، برای مثال شهید حاج قاسم سلیمانی که این گونه آبرومند، عزیز و بزرگ شد، یکی از عناصر و ویژگی‌های شخصیت ایشان همین نگاه زیارت عاشورایی است.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین بیان کرد: یا برای مثال شهید رئیسی چه ویژگی داشت که این گونه برجسته شد و در دل‌ها نفوذ کرد؟ پاسخ است که ایشان با زیارت عاشورا سر و کار داشته است، ایشان علیرغم همه فشار‌های کاری، نسبت به قرائت زیارت عاشورا، دعای کمیل، زیارت جامعه و زیارت حرم امام رضا (ع) اهتمام جدی داشتند.

وی گفت: ما معتقدیم صهیونیست‌ها ریشه ندارند، صهیونیست‌ها ملت نیستند، ملت یعنی کسانی که تیره و تبار دارند و خانواده‌های ریشه‌دار در آن بوده‌اند، صهیونیست‌ها دولت هم ندارند، برای اینکه دولت شامل یک مجموعه منتخبان و فرهیختگان است که ملت آنها را انتخاب کرده‌اند.

امام جمعه قزوین تصریح کرد: صهیونیست‌ها یک پایگاه برای منافع مشترک انگلیس، آمریکا و مستکبران عالم است، اینها خودشان هویتی ندارند، بلکه آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها یک پایگاه به نام رژیم منحوس صهیونیستی دارند که این پایگاه بزرگ‌تر از پایگاه‌های دیگرشان است، به همین دلیل سیبل موشک‌های جدی مقاومت است.

وی یادآور شد: این غده سرطانی در پیکره ممالک اسلامی ایجاد شده تا ممالک اسلامی نتوانند محکم باشند، رشد کنند و متحد و منجسم گردند، رژیم صهیونیستی با این ایده ایجاد شده است، اما اکنون شمارش معکوس این ایده شیطانی مستکبران آغاز شده و زمان برچیده شدن این غده سرطانی است.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین اظهار کرد: در یک کلام باید گفت صهیونیست‌ها هویت ندارند، هر کدام از آنها از یک کشور به سرزمین‌های اشغالی آمده‌اند، اما هر کدام از ما هویتی داریم که وصل به آن هویت هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار