مشکل پارکنیگ خودروهای سنگین شهر قزوین در یک ماه آینده برطرف می شود

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: مشکل پارکینگ(توقفگاه) خودروهای سنگین در شهرک دانش با اختصاص سه هکتار زمین و اجرای طرح آماده سازی با ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی، تا ماه آینده برطرف خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۷۵۰۰۸
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۴ 09 July 2024

به گزارش «تابناک قزوین»به نقل از ایرنا،  اسماعیل عرشیان اظهار کرد: قرارداد طرح برق رسانی پارکینگ خودروهای سنگین شهرک دانش منعقد شده و حدود یک ماه تا تکمیل آن باقی مانده است، همچنین اسناد واگذاری طرح نیز در سامانه دولت بارگذاری شد.

به گفته وی، پارکینگ خودروهای سنگین شهرک دانش قزوین در زمینی به وسعت سه هکتار در دست احداث است و تاکنون ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و مراحل پایانی زیرسازی، تراشه آسفالت و مراحل اجرای آن به سرعت در حال اتمام است.

عرشیان بیان کرد: جایگاه پارک خودروهای سنگین استان قزوین با توجه به حجم تردد این خودروها به دلیل صنعتی و ترانزیت بودن برای افزایش امنیت و آرامش شهروندان ایجاد شده است.

این مسوول در ادامه به مراحل اجرای سامانه مدیریت پارکینگ ترمینال قزوین نیز اشاره کرد و گفت: مراحل این سامانه نیز به اتمام رسیده و پس از تجهیز آماده بهره برداری است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: ضروری است که مصوبات طرح‌های شاخص سال جاری سازمان های حوزه حمل و نقل شهرداری قزوین با سرعت بیشتری بررسی و اجرایی شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار