تمهیدات پلیس برای تأمین نظم در مراسم محرم ۱۴۰۳

رییس‌پلیس راهنمایی و رانندگی البرز از اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه در دهه اول محرم در این استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۴۹۷۳
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۳ 09 July 2024

به گزارش «تابناک البرز» سرهنگ حمدالله رحمتی پور اظهار کرد: با فرا رسیدن ماه محرم و حضور عزاداران حسینی در مساجد، امامزادگان و هیات های مذهبی تمهیدات ترافیکی ویژه در شهرستانهای استان به ویژه کرج با به کارگیری حداکثر توان خودرویی و نیروی انسانی به منظور ارتقای ایمنی و تسهیل در تردد عزاداران به اجرا درآمده است.

وی افزود: در این ایام پیش از آغاز مراسم در هیات های مذهبی تا پایان زمان عزاداری تیم های پلیس راهور به صورت ویژه معابر منتهی به محل برگزاری مراسم در مساجد، هیات ها ، امامزاده ها و اماکن مذهبی را تحت پوشش ترافیکی قرار داده تا تردد و عبور و مرور مراجعان و شهروندان تسهیل گردد .

رییس پلیس راهور استان البرز خاطر نشان کرد: افزون بر ممنوعیت تردد خودروهای باربری سنگین، هر گونه عملیات عمرانی و حفاری در محدوده‌ محل های برگزاری مراسم عزاداری ممنوع می باشد.

وی از رانندگان خواست با توجه به تاریکی هوا و تردد اغلب شهروندان با لباس تیره ضمن توجه کافی به جلو با سرعت مناسب حرکت کنند و از توقف به صورت دوبله و محل‌های ممنوع خودداری نمایند .

رحمتی پور از مسوولان هیات های مذهبی خواست به جهت عدم ایجاد تداخل در تردد شهروندان از دایر نمودن ایستگاه صلواتی در نزدیکی تقاطع ها و مدخل ورودی میادین خودداری کنند و پخش نذورات نیز به نحوی صورت گیرد تا از ایجاد گره های ترافیکی و تداخل در جریان ترافیک پیشگیری شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار