مسابقات قهرمانی نونهالان تکواندوکار روز پنجشنبه ویژه دختران و روز جمعه ویژه پسران به میزبانی شهرستان بابلسر در سالن سرداران شهید نوبخت با شرکت ۲۰۰ ورزشکار برگزار شد
کد خبر: ۹۹۸۳۵۴
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۵ 03 October 2021

به گزارش تابناک مازندران، تکواندوکاران نونهال بابلسری موفق شدند با شرکت در مسابقات قهرمانی استان، مدال های رنگارنگی را از آنِ خود کنند.

درخشش تکواندوکاران نونهال بابلسری در مسابقات قهرمانی مازندران
 


بر اساس این گزارش از روابط عمومی هیات تکواندو شهرستان بابلسر، استاد علی محمدی با اعلام این خبر گفت:

در برگزاری مسابقات قهرمانی نونهالان تکواندوکار که پنجشنبه در بخش بانوان برگزار شد، سیده طهورا حسینی مدال نقره، سیده درسا عالم نژاد برنز، و رها فلاح مدال برنز این دوره از مسابقات را از آنِ خود کردند. وی ادامه داد:

در بخش آقایان نیز، هادی محمدی و امیرحسین آقاجان نژاد به مدال برنز دست یافتند. بر اساس این خبر، استاد ندا احمدی به عنوان مربی بانوان تکواندوکار و استاد سید عباس محمدی و استاد علی محمدی مربیان تکواندوکاران آقایان بودند. علی محمدی رئیس هیات تکواندو شهرستان بابلسر باتوجه به کسب مدال های رنگارنگ در این رشته ورزشی اظهارداشت: عناوین و مدال های کسب شده توسط ورزشکاران تکواندوکار بابلسری نشان از آموزش دقیق مربیان توانمند و کاربلد است که در نهایت ارتقای هرچه بهتر این عزیزان را در پی داشته است.
وی ضمن خرسندی از این پیروزی ها، این موفقیت را به نونهالان تکواندوکار بابلسری و خانواده آنان تبریک و برایشان آرزوی موفقیت و سربلندی کرد.
گفتنی است؛ مسابقات قهرمانی نونهالان تکواندوکار روز پنجشنبه ویژه دختران و روز جمعه ویژه پسران به میزبانی شهرستان بابلسر در سالن سرداران شهید نوبخت با شرکت ۲۰۰ ورزشکار برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار