کد خبر: ۱۱۶۴۶۲۳
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۹ 28 April 2024

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 09/02/1403 تقدیم حضور می گردد.

-----------------------------------------------------------------------------------------

انهدام باند سازمان يافته قاچاق خودروهاي خارجي در مازندران
فرمانده انتظامي استان مازندران از شناسايي و انهدام باند سازمان يافته قاچاق خودروهاي خارجي در سطح استان و کشف بيش از 32 خودرو در حوزه پليس امنيت اقتصادي و پليس آگاهي خبر داد .
به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سردار "حسن مفخمي شهرستاني" پيش از ظهر امروز با اعلام اين خبر، بيان داشت: در راستاي مقابله با قاچاق کالا و ارز در سطح استان مازندران، ماموران پليس امنيت اقتصادي با همکاري پليس آگاهي موفق به شناسايي باند سازمان يافته قاچاق خودروهاي خارجي شدند.
وي تصريح کرد: اعضاي اين باند با جعل و دستکاري ارکان خودروهاي جديد شامل ( شماره بدنه ، پلاک، شماره شاسي و شماره موتور خودروها ) وتعويض آن با خودروهاي قديمي، اقدام به قاچاق خودروهاي خارجي از غرب و جنوب کشور به داخل استان مازندران مي کردند.
فرمانده انتظامي استان مازندران، اظهار کرد: در اين عمليات همه اعضاي اين باند شناسايي و علاوه بر کشف دستگاه هاي ليزري موتور و شاسي ، 20 دستگاه خودرو با پلاک و شماره شاسي و موتور دستکوب شده در حوزه پليس آگاهي و 12 خودرو قاچاق به همراه 8 دستگاه موتور و سيلندر کامل خودرو هاي خارجي در حوزه پليس امنيت اقتصادي کشف شد.
سردار مفخمي با بيان اينکه متهمان اين پرونده پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شدند، گفت: پليس در راستاي مقابله با جرايم و قاچاق کالا با اقتدار و هوشمندي با هدف رضايتمندي مردم پاي کار است .
-----------------------------------------
توقيف موتور سنگين قاچاق ميلياردي در بابل
فرمانده انتظامي شهرستان بابل گفت: با تلاش ماموران پليس پاسگاه لاله آباد اين شهرستان يک دستگاه موتورسيکلت 1000 سي سي قاچاق به ارزش 7ميليارد ريال توقيف شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ "علي داداش تبار" درباره اين خبر گفت: در راستاي اجراي طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران  پاسگاه لاله آباد حين گشت زني فعال و هدفمند درسطح حوزه استحفاظي خود، يک موتور سيکلت سنگين مرا شناسايي و در اقدامي غافلگيرانه آن را توقيف کردند.
وي از عدم مدارک قانوني از جمله مدارک معتبر گمرگي براي موتورسيکلت 1000سي سي توقيف شده خبر داد و افزود:کارشناسان ارزش نهايي متورسيکلت قاچاق توقيفي را حدود 7ميليارد ريال تخمين زدند.
فرمانده انتظامي شهرستان بابل در پايان با اشاره به اينکه در اين رابطه پرونده اي تشکيل و فرد متخلف براي انجام اقدامات قانوني به مرجع قضائي معرفي شد، خاطر نشان کرد: پليس با قاطعيت با هرگونه فعاليت مجرمانه در زمينه قاچاق برخورد خواهد کرد و از شهروندان نيز انتظار داريم هرگونه اخبار و اطلاعات در اين خصوص را از طريق تماس با شماره110 به پليس اطلاع دهند.
-----------------------------------------
دستگيري 8 سارق و محکوم متواري در ساري
رئيس پليس آگاهي استان مازندران از دستگيري 8 سارق و محکوم متواري و کشف 10 فقره سرقت اموال مسروقه در شهرستان ساري خبر داد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ کارآگاه "علي قيصري " در بيان جزئيات اين خبر گفت: به منظور کشف و پيشگيري از وقوع جرايم سرقت، طرح ارتقا امنيت اجتماعي با هدف برخورد با مجرمان سابقه دار و مخلان نظم و انضباط اجتماعي، توسط پليس آگاهي استان مازندران به مرحله اجرا در آمد.
وي افزود: در اجراي اين طرح کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پليس آگاهي با انجام اقدامات فني و اطلاعاتي،گشت زني هاي محسوس و نامحسوس،توانستند 8 متهم كه سابقه سرقت و محکوميت متواري را در پرونده خود داشتند در مخفيگاهشان دستگير كنند.
سرهنگ قيصري بيان داشت: در بازرسي از مخفيگاه متهمان، انواع کالاي مسروقه، شامل 3 دستگاه وسيله نقليه سرقتي ،13 راس احشام و يک قبضه اسلحه دو لول سرقتي و ..... نيز کشف که مراتب در حال بررسي بوده و ارزش اموال کشف شده بالغ بر 20 ميليارد ريال مي باشد.
رييس پليس آگاهي استان مازندران با بيان اينکه متهمان پس از تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضائي شدند، خاطرنشان کرد: هدف از اجراي اين طرح ها افزايش احساس آسايش و امنيت شهروندان و همچنين کاهش جرايم بخصوص سرقت احشام در سطح جامعه است.
-----------------------------------------
کشف سيگار و تنباکوي قاچاق از دو خودروي شوتي
رئيس پليس اقتصادي استان مازندران از کشف 508 هزار 800 نخ انواع سيگار خارجي و 540 پاکت تنباکو قاچاق از دو خودروي شوتي به ارزش 20 ميليارد ريال در شهرستان بابل خبر داد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ "محمد محمدپور" در تشريح اين خبر گفت: کارآگاهان اداره اطلاعات و عمليات و اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پليس امنيت اقتصادي طي اقدامات فني و اطلاعاتي دو خودروي شوتي که از استان تهران وارد شهرستان بابل شده بودند را شناسايي و در يک عمليات ضربتي و غافلگيرانه متوقف کردند.
وي ادامه داد: ماموران در بازرسي از اين دو دستگاه خودروي شوتي، تعداد 508 هزار و 800 نخ انواع سيگار خارجي قاچاق و 540 پاکت تنباکوي خارجي قاچاق را به ارزش 20 ميليارد ريال كشف کردند.
رئيس پليس امنيت اقتصادي استان مازندران با اشاره به اينکه در اين رابطه هر دو خودرو به پارکينگ منتقل و دو متهم نيز دستگير شدند، تصريح کرد: متهمان با تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شدند.
سرهنگ محمدپور با اشاره به اينکه برخورد با سودجويان و مقابله با قاچاقچيان به صورت مستمر در دستور كار اين پليس قرار دارد، از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را سريعاً با شماره تلفن و سامانه پيامكي 110 به پليس اطلاع دهند.
-----------------------------------------
تخريب واحدهاي مسکوني و تجاري غير مجاز در ساري
فرمانده انتظامي شهرستان ساري از تخريب ساخت و سازهاي غير مجاز در آن شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "عبداله حسن زاده" در تشريح اين خبر گفت: در اقدام به ساخت بنا در حريم راه در يکي از مناطق شهرستان ساري، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت .
فرمانده انتظامي شهرستان ساري افزود: پس از انجام اقدامات اطلاعاتي و هماهنگي هاي قضائي ، با همکاري ماموران اداره راه و شهرسازي بناهاي ايجاد شده در اين مسير شامل يک واحد مسکوني و 2 واحد تجاري تخريب شد .
وي ارزش زمين هاي رهاسازي شده در اين عمليات را برابر نظر کارشناسان بالغ بر 30 ميليارد ريال عنوان کرد و اظهار داشت: در اين ارتباط مالکان ساختمان هاي مذکور پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شدند .
سرهنگ حسن زاده در خاتمه  به شهروندان توصيه کرد: به جهت جلوگيري از تضييع حقوق و زيان هاي مالي قبل از هرگونه اقدام عمراني نسبت به استعلام اصالت و کاربري ملک از ادارات مربوطه اقدام و پس از دريافت مجوزهاي قانوني نسبت به ساخت و ساز اقدام کنند
-----------------------------------------
صحت عمل ماموران انتظامي در برگرداندن کيف حاوي چک بانکي
رييس بازرسي استان مازندران از پيدايش و بازگرداندن کيف پول 4ميليارد و 500ميليون ريالي به مالک واقعي آن توسط فرمانده و يکي از کارکنان انتظامي شهرستان گلوگاه خبر داد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس،سرهنگ مسعود تقديسي در تشريح اين خبر بيان داشت : فرمانده و يکي از کارکنان انتظامي شهرستان گلوگاه در حين تردد ، يک عدد کيف دستي قهوه اي حاوي 4 ميليارد و 500ميليون ريال چک بانکي در وجه حامل و سند خودرو را پيدا کردند.
وي افزود : سرهنگ کلواني و همکار تحت امر وي پس از پيدا کردن شماره تماس مالک واقعي کيف قهوه اي رنگ،در کمترين فرصت با وي تماس گرفته و اموال ميلياردي اش را به وي بازگرداندند.
رييس بازرسي استان مازندران با اشاره به تشکر و قدرداني مالباختگان از ماموران انتظامي  خاطر نشان کرد: مالک کيف که از مسافران غير بومي استان بود که به کيف پول و مدارک داخل آن نياز شديد داشت پس از دريافت اموال خود خرسند و شادمان شد.
-----------------------------------------
دستگيري مخلان نظم و امنيت اجتماعي در نکا
فرمانده انتظامي شهرستان نکا از دستگيري 3 نفر از مخلان نظم و امنيت اجتماعي در اين شهرستان خبر داد.
سرهنگ "قاسم عزيزي " در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري پليس، اظهار داشت: در پي دريافت گزارش هاي مردمي مبني بر قدرت نمايي و حمل سلاح سرد، نزاع و درگيري و ‏ايجاد رعب و وحشت براي شهروندان توسط 3 نفر از اراذل و اوباش، بررسي موضوع بصورت ويژه در دستور کار ماموران  قرار گرفت.
وي تصريح کرد: ماموران يگان امداد اين شهرستان پس از هماهنگي قضائي با انجام تحقيقات ميداني متهمان را شناسايي و دستگير و در بازرسي از محل درگيري اين اراذل،2قبضه قمه و چاقو کشف  کردند.
فرمانده انتظامي شهرستان نکا با بيان اين که متهمان پس از تشکيل پرونده تحويل مرجع قضائي شدند، خاطر نشان کرد : امنيت و آرامش مردم خط قرمز پليس است و هرکس به هر طريقي بخواهد آن را خدشه دار کند با برخورد قاطع و قانوني پليس روبه رو خواهد شد.
-----------------------------------------
کشف محموله قاچاق در نوشهر
فرمانده انتظامي شهرستان نوشهر، از کشف محموله قاچاق در شهرستان نوشهر خبر داد.
سرهنگ علي اکبر درويشي   در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري پليس، در تشريح اين خبر گفت: در راستاي مبارزه با پديده شوم قاچاق کالاو ارز و ثبات و رونق  بازار داخلي و گسب خبري مبني بر اين که افرادي قصد انتقال کالاي قاچاق  به شهرستان و فروش آن در بازار دارند ،موضوع در دستور کار ماموران پليس آگاهي قرار گرفت.
فرمانده انتظامي شهرستان نوشهر، افزود :پس از انجام اقدامات تخصصي محل نگهداري و دپوي کالاهاي قاچاق توسط متهمان شماسايي شد و با هماهنگي  هاي قضايي در بازرسي از مخفيگاه مقدار قابل توجهي انواع فيلتر روغن خودرو ، کارتريج، انواع پوشاک مردانه و زنانه، پارچه چادري وانواع جوهر به ارزش ريالي 7ميليارد ريال    کشف شد .
سرهنگ درويشي در پايان ضمن اشاره به دستگيري 2 قاچاقچي کالا و معرفي آنان به مرجع قضايي،  خاطرنشان کرد: قاچاق کالا ضربات جبران ناپذيري به اقتصاد کشور مي زند که در اين خصوص انتظامي با قاطعيت با قاچاقچيان کالا مقابله مي کند.
-----------------------------------------
کشف 10فقره سرقت و دستگيري 8سارق
رئيس پليس آگاهي استان مازندران ، از اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي و دستگيري 8 سارق و محکوم متواري و کشف 10فقره سرقت اموال مسروقه در شهرستان ساري خبر داد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس "سرهنگ کارآگاه علي قيصري " در بيان جزئيات اين خبر گفت: طرح ارتقا امنيت اجتماعي با هدف برخورد با مجرمان سابقه دار، مخلان نظم و انضباط اجتماعي و کشف و پيشگيري از وقوع جرايم بويژه سرقت ، توسط پليس آگاهي استان به مرحله اجرا در آمد.
وي افزود:در اجراي اين طرح کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پليس آگاهي، با انجام اقدامات فني و اطلاعاتي و کنترل مناطق جرم خيز توانستند تعداد 8 متهم كه سابقه سرقت و محکوميت به ارتکاب جرائم مختلف را در پرونده خود داشتند، پس از هماهنگي با مرجع قضائي در مخفيگاهشان دستگير كنند .
سرهنگ قيصري با اشاره به اينکه ماموران پليس آگاهي در بازرسي از مخفيگاه متهمان، انواع کالاي مسروقه، شامل 3 دستگاه وسيله نقليه سرقتي ،13 راس احشام و يک قبضه اسلحه دولول سرقتي راکشف کردند، بيان داشت: کارشناسان ارزش اموال کشف شده را بالاي 20 ميليارد ريال تخمين زدند.
رييس پليس آگاهي استان با بيان اينکه متهمان پس از تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضائي شدند، خاطرنشان کرد : با توجه به اينکه هدف از اجراي اين طرح افزايش احساس آسايش و امنيت شهروندان و کاهش جرايم بخصوص سرقت است ، شهروندان براي ايجاد امنيت مطلوب هرگونه اخبار و تردد افراد مشکوک را جهت بررسي دقيق از طريق شماره110 به پليس اطلاع رساني کنند.
-----------------------------------------
لزوم مشارکت شهروندان براي پيشگيري از سرقت به روش بالکن روي
رئيس پليس پيشگيري استان مازندران بر لزوم مشارکت شهروندان براي پيشگيري از سرقت به روش بالکن روي تاکيد کرد و گفت: بالکن روي يکي از مهم ترين شگرد هاي سارقان براي سرقت منزل محسوب مي شود.
سرهنگ " سيد محسن جعفري" در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري پليس، بيان کرد: علي رغم کاهش 64 درصدي وقوع سرقت منزل در فروردين ماه ، شاهد تعدد وقوع اين سرقت‌ با شيوه‌ي بالکن روي در نقاط مختلف استان مازندران هستيم.
وي در ادامه افزود: بکارگيري از تمام ظرفيت‌هاي موجود از قبيل گشت‌هاي محسوس و نامحسوس براي برخورد ويژه با سارقان بالکن رو در دستور کوپ هاي سطح استان قرار گرفته است، اما رعايت نکات ايمني و حفاظتي نقش موثري در پيشگيري از اين نوع سرقت خواهد داشت.
سرهنگ جعفري خاطر نشان کرد: شهروندان عزيز بايد در نظر داشته باشند که رعايت نکات پيشگيري از سرقت از جمله استفاده از قفل ضد سرقت و نصب حفاظ مقاوم در بالکن‌هاي طبقات پايين مي‌تواند از وقوع سرقت‌هاي مشابه پيشگيري کند.
رئيس پليس پيشگيري استان مازندران در پايان اظهار داشت: نهادينه كردن فرهنگ خود مراقبتي در بين اقشار مختلف جامعه از گام هاي موثر در راستاي پيشگيري اجتماعي از جرم ،کاهش و حذف وقوع سرقت خواهد بود.
-----------------------------------------
کشف بيش از 3 کيلو مواد مخدر در"آمل"
فرمانده انتظامي شهرستان آمل از کشف بيش از3 کيلوگرم مواد مخدر و دستگيري 3 قاچاقچي مواد مخدر خبر داد.
سرهنگ "مجيد باقري" در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري پليس، در تشريح جزئيات اين خبر، گفت:در پي خبر واصله از اداره عمليات ويژه غرب تهران مبني بر ورود محموله مواد از محور مواصلاتي هراز به شهرستان آمل ، بررسي موضوع خبر بصورت ويژه در دستور کار ماموران پليس قرار گرفت.
وي افزود:ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان  و کلانتري 13 پس از انجام تحقيقات پليسي و بررسي هاي ميداني ، موفق به شناسايي خودروي قاچاقچيان حرفه اي مواد مخدر شدند.
فرمانده انتظامي شهرستان آمل با اشاره به اين که ماموران طي يک عمليات ضربتي خودروي مورد نظر را توقيف و متهمان را دستگير کردند،گفت : ماموران در بازرسي دقيق خودروي توقيفي از اين سوداگران مرگ 3 کيلو و 50 گرم ترياک و 350 گرم سوخته را کشف کردند.
سرهنگ باقري با بيان اين که متهمان پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شدند، گفت: مبارزه با پديده شوم موادمخدر به عنوان مهمترين عامل فروپاشي خانواده ها و سرمنشاء بسياري از ناهنجاري هاي اجتماعي، نيازمند همکاري همه جانبه مردم و نهادهاي مسئول با نيروي انتظامي است.
-----------------------------------------
باند سارقان به عنف موتورسيکلت و موبايل در چالوس زمينگير شدند
فرمانده انتظامي شهرستان چالوس از دستگيري باند 3 نفره سرقت موبايل و موتور سيکلت با 2 فقره سرقت خبر داد
به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ "محسن سليماني" در تشريح اين خبر، گفت: در پي وقوع سرقت موتورسيکلت و موبايل در  شهرستان چالوس، موضوع در دستور کار پليس آگاهي قرار گرفت.
فرمانده  انتظامي شهرستان چالوس، تصريح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتي و تحقيقات پليسي، ماموران اداره مبارزه با سرقت پليس آگاهي موفق شدند، اعضاي باند 3 نفره  را در اين ارتباط شناسايي کنند .
سرهنگ سليماني، افزود: با هماهنگي قضائي، متهمان در اقدام عملياتي پليس آگاهي دستگير شدند و از مخفيگاه آنان اموال سرقتي کشف شد
وي در ادامه ،گفت: متهمان در بازجويي هاي به عمل آمده تاکنون به 2 فقره سرقت موتور سيکلت و موبايل در پي ايجاد درگيري صوري با شهروندان اعتراف کردند و پس از تشکيل پرونده با قرار قانوني مناسب از سوي مرجع قضائي روانه زندان شدند.
-----------------------------------------
دستگيري 22 عضو يک شرکت هرمي در نوشهر
ماموران پليس آگاهي شهرستان نوشهر 22 عضو يک شرکت هرمي که با تبليغات در سايت ديوار ،شيپور و کانالهاي تلگرامي به بهانه کاريابي اقدام به جذب زير شاخه عضو گيري و فعاليت مي کردند ، را شناسايي و دستگير شدند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس ، سرهنگ علي اکبر درويشي  با اعلام اين خبر گفت : در پي دريافت گزارش هايي مبني بر فعاليت تعدادي از افراد جوان در قالب شرکت هرمي در منزلي در شهرستان نوشهر، با توجه به حساسيت موضوع بلافاصله پيگيري آن در دستور کار ماموران پليس آگاهي اين شهرستان قرار گرفت .
وي افزود : ماموران با انجام تحقيقات ميداني و اطمينان از صحت و سقم خبر با هماهنگي مقام قضايي وارد منزل مورد نظر شده و در بازرسي از آن تعدادي مدارک و مستندات مربوط به شرکت هاي هرمي را کشف کردند .
سرهنگ درويشي  بيان داشت : در اين رابطه 22 جوان که از اعضاي باند شرکت هرمي دستگير و به صراحت به فعاليت و عضويت غير قانوني خود با سرمايه گزاري 2ميلياردي و همچنين عضوگيري و افزايش زير شاخه در سيستم شرکت هرمي اعتراف کردند.
فرمانده انتظامي شهرستان نوشهر گفت : متهمان پس از انتقال به پليس آگاهي و تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي شده و از آن جا با قرار وثيقه قانوني روانه زندان شدند .
سرهنگ علي اکبر درويشي  در خاتمه از شهروندان خواست : ضمن عدم توجه به درخواستهاي افراد در سايتهاي فضاي مجازي در ارتباط با اشتغال زايي و ساير موارد ، هرگونه فعاليت افراد سود جو را بلافاصله به پليس 110 خبر دهند .
-----------------------------------------
سارقان ساختمان هاي نيمه کاره در دام پليس تنکابن
فرمانده انتظامي شهرستان تنکابن از دستگيري 4 سارق حرفه اي ساختمان هاي نيمه کاره و کشف 16 فقره سرقت خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ "بهادر ديلمي" در تشريح اين خبر گفت: در پي وقوع چند فقره سرقت از ساختمان هاي نيمه کاره، بررسي موضوع در دستور کار ماموران انتظامي قرار گرفت.
وي افزود: در اين راستا ماموران پليس آگاهي تنکابن با انجام اقدامات پليسي، 4 سارق سابقه دار را شناسايي و پس از هماهنگي قضائي آنها را در اقدامي غافلگيرانه دستگير کردند.
فرمانده انتظامي شهرستان تنکابن خاطرنشان کرد: متهمان در بازجويي هاي به عمل آمده به 16 فقره سرقت اعتراف کردند که پس از تشکيل پرونده توسط ماموران انتظامي به مرجع قضائي معرفي شدند.
سرهنگ ديلمي در خاتمه به شهروندان توصيه کرد: هشدار هاي پليس را در خصوص پيشگيري از سرقت جدي گرفته و در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک مراتب را سريعاً به پليس110 اطلاع دهند.
-----------------------------------------
دستگيري سارق اماکن خصوصي درگلوگاه
فرمانده انتظامي شهرستان گلوگاه از شناسايي و دستگيري2 سارق اماکن خصوصي وسيم برق با 12 فقره سرقت خبر داد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ"محمود کلواني " با اعلام جزئيات اين خبر گفت: در پي اعلام خبري مبني بر وقوع سرقت از اماکن خصوصي  و ربايش سيم برق در گلوگاه ، موضوع در دستور کار ماموران انتظامي پليس آگاهي اين شهرستان قرار گرفت.
وي تصريح کرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتي و تحقيقات پليسي ،2سارق را که از سارقان سابقه دار اين شهرستان بودند شناسايي و با هماهنگي قضائي دستگير کردند.
فرمانده انتظامي شهرستان گلوگاه با اشاره به اعتراف متهمان دستگير شده به 12 فقره سرقت از اماکن خصوصي و سيم برق ، افزود: هر2متهم پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شدند.
سرهنگ کلواني ضمن هشدار به صاحبان ساختمان هاي نيمه کاره و در حال ساخت از آن ها خواست :با استفاده از نگهبان مطمئن و با تجربه در ساختمان هاي درحال ساخت و نيمه کاره ضريب سرقت اموال خود را کاهش دهند.
-----------------------------------------
دستگيري 4 مخل نظم و امنيت اجتماعي در ساري
فرمانده انتظامي شهرستان ساري از دستگيري 4 نفر از مخلان نظم و امنيت اجتماعي در اين شهرستان خبر داد.
سرهنگ "عبدالله حسن زاده " در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري پليس، اظهار داشت: در پي دريافت گزارش هاي مردمي مبني بر قدرت نمايي و حمل سلاح سرد، نزاع و درگيري و ‏ايجاد رعب و وحشت براي شهروندان توسط 4 نفر از اراذل و اوباش، بررسي موضوع بصورت ويژه در دستور کار ماموران  قرار گرفت.
وي تصريح کرد: ماموران يگان امداد اين شهرستان پس از هماهنگي قضائي با انجام تحقيقات ميداني متهمان را شناسايي و دستگير کردند.
فرمانده انتظامي شهرستان ساري، بيان داشت: ماموران در بازرسي از محل اختفاء و درگيري اين اراذل،4 قبضه قمه و شمشير کشف کردند.
سرهنگ حسن زاده با بيان اين که متهمان پس از تشکيل پرونده تحويل مرجع قضائي شدند، خاطر نشان کرد: امنيت و آرامش مردم خط قرمز پليس است و هرکس به هر طريقي بخواهد آن را خدشه دار کند با برخورد قاطع و قانوني پليس روبه رو خواهد شد.
-----------------------------------------
ذبح 106 راس گاو مسروقه در نور
فرمانده انتظامي شهرستان نور از دستگيري سارقي که پس از سرقت 106 راس احشام دامداران آنها را ذبح و در رستوران‌هاي شهرستان نور و همجوار بفروش مي رساند، خبر داد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ کارآگاه "احمد اميني" در تشريح اين خبر گفت: در پي شکايت 44 شهروند نوري در خصوص سرقت احشام آنان، بررسي موضوع بصورت ويژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وي افزود: ماموران پليس آگاهي اين فرماندهي پس از تحقيقات فني و اطلاعاتي و گشت هاي هدفمند موفق به شناسايي يک سارق در اين خصوص شدند.
فرمانده انتظامي شهرستان نور با بيان اينکه کارآگاهان پليس آگاهي شهرستان نور با هماهنگي قضائي سارق را که يک دامداري در اطراف شهرستان نور داشت، دستگير کردند، يادآور شد: متهم در بازجويي فني به سرقت 106 راس احشام اعتراف و پس از ذبح گاو هاي مسروقه، آنها را به برخي از رستوران‌ هاي شهرستان نور و همجوار به فروش مي رساند.
سرهنگ اميني با بيان اينکه در تحقيقات پليسي، ماموران دو همدست اين سارق را شناسايي و دستگير کردند، اظهار داشت: متهمان پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي و محل فعاليت سارق اصلي نيز با دستور قضايي پلمب شد. 

 

خبر سلمان مهدوی 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار