جانشین فرماندهی انتظامی گیلان: مراسم سوگواری امام حسین (ع) با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی رعایت شود.
کد خبر: ۹۸۶۱۱۸
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۶ 14 August 2021

جانشین فرماندهی انتظامی گیلان امروز در همایش عاشورائیان در رشت گفت: پلیس برای حفظ امنیت و سلامت جامعه در کنار مردم بویژه عزداران است تا با توجه به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، مراسم سوگواری ابا عبدالحسین علیه السلام به شایستگی برگزار شود.

 

سرهنگ حسن پور با تاکید بر آمادگی نیروی انتظامی گیلان برای برقراری امنیت در مراسم محرم، گفت: برنامه‌های خوبی برای جلوگیری از بروز اقداماتی نظیر قمه زنی پیش بینی شده است.

برگزاری همایش عاشورائیان در رشت

در این مراسم مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان هم با اشاره به برگزاری آیین‌های عزاداری ماه محرم و رعایت دقیق و سختگیرانه دستورالعمل‌های بهداشتی، گفت: مراسم امسال نیز به طور کامل و با محوریت سلامت عزاداران حسینی برگزار خواهد شد.

 

حجت الاسلام والمسلمین سعید مهدوی افزود: براساس ابلاغ ستاد ملی مقابله با کرونا هرگونه دسته روی در گیلان ممنوع است و آیین‌های عزاداری نیز در اماکن روباز و با فاصله گذاری اجتماعی اجرا خواهد شد.

 

وی با اشاره به اینکه در روز‌های کرونایی طلاب جهادی، مداحان و بچه مذهبی‌ها در کنار کادر درمان حضور دارند، افزود: در روز‌های ماهبرگزاری همایش عاشورائیان در رشت محرم، هیات‌های مذهبی، با تهیه اکسیژن به کادر درمان کمک خواهند کرد. 

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان گفت: ایستگاه‌های صلواتی و نذورات، به ایستگاه توزیع ماسک و کمک‌های معیشتی تبدیل خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار