تابناک گیلان بررسی می کند ؛
به گزارش تابناک گیلان، در ابتدای روی کارآمدن شورای شهر فعلی بسیاری بر این باور بودند شورای فعلی در هر زمینه که موفق نباشد؛ می تواند مجموعه فعالیتهای ورزشی شهرداری را سرو سامان بخشد. شوراهای شهر هر کدام با شعارهای مختلف آمدن اما تقریبا تمامی آنها یک شعار مشترک داشتند"کار بر روی تیمهای پایه".
کد خبر: ۹۸۱۴۳
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۱ 21 September 2015
باشگاه فوتبال شهرداری ماسال از باشگاه های باسابقه فوتبال گیلان بوده و همواره جایگاه خاصی را در استان داشته است.

میلاد علیزاده / تابناک گیلان: در گذشته همواره تیمهای نوجوانان و جوانان این شهر در سطح استان حرفهایی را برای گفتن داشته اند و استعداد های خوبی را به فوتبال معرفی کرده اند.

حضورافرادی چون ابراهیم صادقی در تیم ملوان،مهدی شیری پاس تهران، آرمان رمضانی فجر سپاسی شیراز را می توان به برکت وجود باشگاهی همچون شهرداری ماسال دانست.

به گزارش تابناک گیلان، در ابتدای روی کارآمدن شورای شهر فعلی بسیاری بر این باور بودند شورای فعلی در هر زمینه که موفق نباشد؛ می تواند مجموعه فعالیتهای ورزشی شهرداری را سرو سامان بخشد. شوراهای شهر هر کدام با شعارهای مختلف آمدن اما تقریبا تمامی آنها یک شعار مشترک داشتند"کار بر روی تیمهای پایه".

در شرایطی که با انتخاب آقایان علیرضا عباسی، ابراهیم محبی، بهمن فتحی و نبی اله فرجی همگان انتظار عصری تازه در فوتبال شهرداری ماسال را می کشیدند؛ اتفاقات اما به گونه ای کاملا متفاوت رقم خورد.

شعار  کار بر روی تیمهای پایه تیم فوتبال چوانان شهرداری 1393در عمل مسیری کاملا متفاوت در پش گرفت که در ادامه به این موضو خواهیم پرداخت.

افرادی که با شعار کار بر روی ورزش پایه وارد عمل شدند تمامی توجه خود را معطوف باشگاه بزرگسال خود نمودند و به طور کلی نسبت به تیمهای نوجوانان و جوانان بی توجه شدند. هزینه های نسبتا هنگفت شهرداری برای تیم فوتبال بزرگسال این شهرستان آن هم در شرایطی که هیچ برنامه ی مشخصی برای پیشرفت آن در کار نیست، به طور کلی نوجوانان و جوانان را از دور خارج کرد.

هنوز هم که هنوز هست کسی نمی داند شهرداری ماسال با آن مدرسه ی فوتبال قدرتمندی که در استان نمونه شد و استعدادهایی که در آن حضور داشتند چگونه به این دوران تلخ رسید.

اما این پایان کار نبود و پس از سقوط نوجوانان اینبار نوبت به تیم دیگر پایه شهرداری رسید، در فصل گذشته تیم جوانان با حرف و حدیثهای فراوان پای به مسابقات گذاشت، هر چه که بود ؛ در نهایت تیم توانست خود را در لیگ دسته اول گیلان نگه دارد، اما از همان ابتدا مشخص بود این آخرین نفسهای تیم باسابقه جوانان شهرداری خواهد بود.
در ادامه ی راه اما اتفاقی که نباید می افتاد، بلاخره رخ داد؛ مجموعه مدیران شهرداری در اقدامی شتاب زده سهمیه این تیم پر سابقه را به شهرستان انزلی فروختند!

تیم فوتبال جوانا شهرداری ماسال 1373بدین ترتیب روند نابودی تیمهای فوتبال پایه به صورت کامل انجام شد و وعده های انتخاباتی عزیزان شورای شهر بدون ذره ای مغایرت و مو به مو انجام شد؛ حالا دیگر شهرداری نه نوجوانان دارد و نه جوانان!

حالا دیگر از آن تيم رويايي جوانان شهرداری ماسال که در سال ٧٣-٧٤ كه موفق شد در فاصله سه هفته مانده به پایان لیگ، با اقتدار كامل به ليگ برتر گيلان صعود کند ، خبری نیست و تنها یک خاطره مانده است از بازیهای نسلی همچون غلام قلیپور، مسعود شیری، فريدعباسی، ابراهيم صادقی، رضا ریماز، ارسطو فرزین و ... . تیمی که با کمترینها با بهترینها فصل را تمام کرد.

تیمی که قاسم دولتی با موهای سیاه سکان هدایتش را داشت و جهان جمپور غمخوار تیم.
از طرفی اما، هنوز انگیزه ی اصرار به تشکیل مدرسه فوتبال از سوی شهرداری برای هیچ کس مشخص نیست، در حالی که تیم نوجوانانی در کار نیست و تیم جوانان هم سهمیه اش به فروش رفته است این مجموعه چه نیازی به برگزاری این کلاسها دارد!؟
اما نه ، اگر به مدرسه فوتبال هنوز اعتقادی وجود دارد، چگونه است تیمهای پایه این مجموعه اینگونه مورد ظلم قرار گرفته اند!؟

اما این اقدامات عجیب شهرداری به همین جا نیز ختم نمی شود؛  داستان تیم فوتبال بزرگسالان شهرداری نیز اگر وضعیتی بدتر از دو رده سنی دیگر نداشته باشد، چندان بهتر از آن نیست.
این تیم که از بدو تشکیل آن تا به امروز کسی از برنامه ی آن خبر دقیقی ندارد با فراز و نشیبهایی مواجه بوده است، فراز آن بر می گردد به یک مقام سومی و نشیب ان به دست وپا زدن و ماندن در روزهای پایانی فصل.

به گزارش تابناک گیلان از سایت ماسال فردا ، شهرداری ماسال در اقدام عجیبی دیگر در شرایطی که هنوز اعضای هیئت مدیره آن انتخاب نشده اند، بهرام قلی پور را به عنوان مدیر عامل باشگاه انتخاب کرده اند . اینکه این حکم تا چه میزان اعتبار دارد و  مسئولیت انتخاب بر عهده کیست بماند، موضوع زمانی جالب تر می شود که بدانیم سرپرست و مربی تیم بزرگسال حتی قبل از آن انتخاب شده اند.

با این شرایط و در صورتی که تیم شهرداری بدون هیچ پشتوانه ای به تیم داری می پردازد به نظر می رسد به زودی باید شاهد آن باشیم که شهرداری ماسال "هتریک" خود را کامل کرده و تیم بزرگسال و پر سابقه شهرداری نیز یکی دوسال بیشتر میهمان شهرمان ماسال نخواهد بود!

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۱
اقا...
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار